Appartement Haus Achensee

Appartement Haus Achensee

7.2Goed

Oostenrijk, Tirol, Maurach

Op vakantie geweest naar Haus Achensee?

7.2Goed

• 7Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Haus Achensee

• 7Sam09-02-2010

goedkope apartement

Vorig jaar februari naar haus achensee geweest. Qua inrichting is het ouderwets maar je hebt genoeg ruimte om te leven. Alles is op loopafstand zoals de winkel en restaurant, voor de piste moet je wel een stuk lopen. Met de auto ben je er zo. Service was minder, als je iemand nodig had was en niemand in de buurt en moest je een aantal telefoonnummers afgaan voordat je iemand te pakken had. Het appartement was niet duur en ideaal voor jongeren die niet te veel geld willen uitgeven voor een slaapplaats. Het apresskieen was minder, niet veel bars in de buurt. We hebbe een gezellige vakantie gehad en genoeg mogelijk heden om te skieen, roddelen enz.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 8Fam. Van Dooren14-01-2009

prettig verblijf

Het appartementencomplex ligt op wandelafstand van het centrum. Het was ruim & net. We hebben van onze vakantie genoten. Wij keren zeker terug, naar "appartementen Achensee".

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 7Van Hoorn17-03-2008

Eenvoudig maar goed appartementencomplex. Zeer mooi als er sneeuw in het dal ligt, anders groot skigebied in Kaltenbach op goed half uur rijden. Maurach zelf heeft klein gebiedje. Prettig verblijf in dit appartement

Gereisd met familie in februari 2007

• 8martijn en sharon14-10-2005

Van de buitenkant lijkt het erg verouderd, maar binnen valt dit zeker mee. Simpele maar leuke appartementen. Alle voorzieningen aanwezig en ligt op een rustige maar toch centrale plaats. Midden tussen de langlaufloipes. Gebied voor langlaufers en beginnende skiërs.

Gereisd in oktober 2005

Appartement Haus Achensee info