Hotel Edelweiss

• Sauna

76 reviews over Hotel Edelweiss

• 2019
    3Patricia02-03-2019

Grote schande en miskoop!

Bij aankomst was onze reservering onbekend. Beheerders zijn botte Oostblokkers. Vreselijk ongastvrij. Een Oostenrijkse medewerker doet in ieder geval nog zijn best onze aankomst in goede banen te leiden. In te vullen formulieren zijn slechte kopietjes. Tot overmaat van ramp met 2 pubers van 16 en 19 op een mini kamer gezet van 32m2. Onze zoon, 1,90 m groot, past niet op de keiharde onhygiënische slaapbank en kan nauwelijks de badkamer in. Kastruimte voor 4 personen is niet toereikend. Alles is oud, onhygiënisch en zeer gedateerd. We hadden geboekt voor een ruime kamer met balkon en haardroger. Niets van dat alles. Klacht gaat nog richting touroperator.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• Oude reviews

2Dennis10-09-2017

Voor de liefhebber

Nadat wij in 2004 voor de eerste keer naar Edelweiss zijn geweest, gingen wij dit jaar er weer na toe. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie, maar toen begon de ellende. All Inclusief is het niet, het ontbijt gaat nog, hoewel de broodjes de ene keer knetter hard is en de andere keer boter zacht, maar het avond eten is echt voor mensen die willen afvallen. Opgewarmde magnetron maaltijden, komkommer als een salade en toetjes zijn een ongedefinieerde drabjes. Als je overdag iets te drinken wil halen, kan dat niet, maar wel in een bar waar je moet betalen. Dan de kamers, je hebt 2 soorten, nieuwe en oude, de nieuwe zijn wel goed, maar de oude kamers, daar laat je nog geen hond slapen. Dan het balkon. er staat geen bloementje, een droogboeket van een jaar eerder staat er wel. Als je van vliegen houd, en dan bedoel ik niet een vliegtuig, dan ben je hier aan het goede adres, veel dooie vliegen. Ik zeg, doe dit niet, je bent gewaarschuwd. Wel een schitterende omgeving.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2017

• 4Peter10-08-2017

Eenmalig nooit weer

Eten was matig tot slecht , ontbijt zonder gebakken eitje , gekooktbeitje moest jezelf doen, jus de orange een maal per week.kamer de eerste dag niets gedaan , geen handoeken , wc op 50 cm hoogte,nwastafel op 70 cm hoogte , zeer oude kamer en zeer slecht verzorgd. Dat het oud is ,vind ik niet erg ,maar slecht onderhouden , zware schimmel in de douche, zeer slechte verlichting , en totaal geen ventilatie op de badkamer en slaapkamer, met de ruit op kiepen slapen ,is wakker blijven door het verkeer. Zijn vriendelijk , maar ook beperkt in gastvrijheid.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Harry de Lange29-06-2017

Onverwacht goed hotel direct aan Rofan kabelbaan

Wij hadden mooie kamer aan de voorkant met mooi uitzicht op Maurach.Levendige weg wat wij wel leuk vonden.
    Voor uitstapjes en bergwandelingen was vooraf uitzoeken handig. Dit hadden wij ook gedaan omdat er verder weinig input vanuit hotel komt. Wel erg vriendelijk personeel qua eten en drinken en kamer prima schoon.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Greta27-06-2017

Gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel.

Net terug van onze vakantie week. Super week gehad. Leuk en gezellig hotel met erg vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer op de vierde etage met een prachtig uitzicht op het dorpje Maurach. Kamer misschien ietwat gedateerd maar dat deerde echt niet met wat je ervoor terug kreeg. De Achensee, de bergen, de berglift direct naast het hotel. Het eten was lekker, genoeg keus en altijd genoeg voor iedereen. Vooral een groot compliment naar het personeel, Top! We komen zeker weer een keer terug....

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Jantje06-06-2017

Gastvrij hotel met heel goed personeel

We hadden een prachtige gerenoveerde kamer met een schitterend uitzicht. Het eten was goed en lekker en de kamer keurig schoon En alle dagen schone handdoeken. Terwijl er stond in een review dat dit niet zo was. Personeel wilde veel.voor je doen met als de eigenaar. En de prijs was echt laag als je ziet wat je er allemaal voor krijgt.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Rolfes23-04-2017

Prima verblijf voor een prima prijs!

Net terug van een week vakantie. Grote kamer aan de achterzijde. Mooi uitzicht. Prijs kwaliteit verhouding helemaal goed. Heerlijk gegeten. Keuze genoeg en eten genoeg. Personeel ook erg vriendelijk. Hotel is wat gedateerd maar voor deze prijs helemaal top. Je kunt voor deze prijs ook geen 5 sterren hotel verwachten. Zo ook gezinnen kans op een betaalbare vakantie. Prachtige omgeving met veel wandelroutes. Kortom: we hebben een heerlijke week gehad en zoals het nu lijkt komen wij in 2018 terug! Speciaal voor de eigenaren bedankt voor deze heerlijke verzorgde week!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 2Rooduijn14-03-2017

oud hotel, onvriendelijk (niet allemaal)

Zeer verouderd hotel. Eten is zo minimaal, lunch brood met soep waarvan de soep gemaakt is vd groente van de vorige avond. Brood is vaak al op net als in de ochtend. Goedkoop dat zeker maar had wel gehoopt op normaal eten.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 8de Wit20-01-2017

Goede ligging, leuk en behulpzaam personeel

Vorig jaar voor de eerste keer hier naar toe gegaan. Hotel was toen net overgenomen en dat was merkbaar. Heel veel zaken niet geregeld, kamers niet op orde, maar het personeel was behulpzaam om het allemaal toch goed mogelijk te regelen. Nu een jaar later zie je dat ze alles beter geregeld hebben. Ook het enthousiasme van het personeel zie je nog terug. Ze proberen je het echt naar de zin te maken. Had zelf een ongelukje gehad en moest e.e.a. regelen. Ze hebben me daar prima bij geholpen. Echt top. De kamers en hotel is nog steeds gedateerd, maar een aantal zaken zijn al wel sterk verbeterd t.o.v. jaar. De wil om er wat van te maken is er. De Achensee blijft een zeer mooie omgeving en is met kinderen ideaal om te skiën. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 8Kevin07-01-2017

Goed hotel aan skilift voor een goede prijs

Hotel Edelweiss is een leuk hotel, kamers zijn prima. Geen uitgebreide luxe maar voor deze prijs zeker een leuk hotel. Het eten is goed en het hotel zit aan de skilift van Maurach. Pertisau ligt op zo'n 10 minuten en Achenkirch op 20 minuten. Leuk voor gezinnen met kinderen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017