Hotel Edelweiss

Voor de liefhebber

Dennis
10-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Nadat wij in 2004 voor de eerste keer naar Edelweiss zijn geweest, gingen wij dit jaar er weer na toe. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie, maar toen begon de ellende.

All Inclusief is het niet, het ontbijt gaat nog, hoewel de broodjes de ene keer knetter hard is en de andere keer boter zacht, maar het avond eten is echt voor mensen die willen afvallen. Opgewarmde magnetron maaltijden, komkommer als een salade en toetjes zijn een ongedefinieerde drabjes. Als je overdag iets te drinken wil halen, kan dat niet, maar wel in een bar waar je moet betalen.

Dan de kamers, je hebt 2 soorten, nieuwe en oude, de nieuwe zijn wel goed, maar de oude kamers, daar laat je nog geen hond slapen.

Dan het balkon. er staat geen bloementje, een droogboeket van een jaar eerder staat er wel.

Als je van vliegen houd, en dan bedoel ik niet een vliegtuig, dan ben je hier aan het goede adres, veel dooie vliegen.

Ik zeg, doe dit niet, je bent gewaarschuwd. Wel een schitterende omgeving.

Eenmalig nooit weer

Peter
10-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Eten was matig tot slecht , ontbijt zonder gebakken eitje , gekooktbeitje moest jezelf doen, jus de orange een maal per week.kamer de eerste dag niets gedaan , geen handoeken , wc op 50 cm hoogte,nwastafel op 70 cm hoogte , zeer oude kamer en zeer slecht verzorgd.

Dat het oud is ,vind ik niet erg ,maar slecht onderhouden , zware schimmel in de douche, zeer slechte verlichting , en totaal geen ventilatie op de badkamer en slaapkamer, met de ruit op kiepen slapen ,is wakker blijven door het verkeer.

Zijn vriendelijk , maar ook beperkt in gastvrijheid.

Onverwacht goed hotel direct aan Rofan kabelbaan

Harry de Lange
29-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hadden mooie kamer aan de voorkant met mooi uitzicht op Maurach.Levendige weg wat wij wel leuk vonden.

Voor uitstapjes en bergwandelingen was vooraf uitzoeken handig. Dit hadden wij ook gedaan omdat er verder weinig input vanuit hotel komt.

Wel erg vriendelijk personeel qua eten en drinken en kamer prima schoon.

• Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van onze vakantie week. Super week gehad. Leuk en gezellig hotel met erg vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer op de vierde etage met een prachtig uitzicht op het dorpje Maurach. Kamer misschien ietwat gedateerd maar dat deerde echt niet met wat je ervoor terug kreeg. De Achensee, de bergen, de berglift direct naast het hotel. Het eten was lekker, genoeg keus en altijd genoeg voor iedereen. Vooral een groot compliment naar het personeel, Top! We komen zeker weer een keer terug....

Gastvrij hotel met heel goed personeel

Jantje
6-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden een prachtige gerenoveerde kamer met een schitterend uitzicht.

Het eten was goed en lekker en de kamer keurig schoon

En alle dagen schone handdoeken.

Terwijl er stond in een review dat dit niet zo was.

Personeel wilde veel.voor je doen met als de eigenaar.

En de prijs was echt laag als je ziet wat je er allemaal voor krijgt.

Prima verblijf voor een prima prijs!

Rolfes
23-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van een week vakantie. Grote kamer aan de achterzijde. Mooi uitzicht. Prijs kwaliteit verhouding helemaal goed. Heerlijk gegeten. Keuze genoeg en eten genoeg. Personeel ook erg vriendelijk. Hotel is wat gedateerd maar voor deze prijs helemaal top. Je kunt voor deze prijs ook geen 5 sterren hotel verwachten. Zo ook gezinnen kans op een betaalbare vakantie. Prachtige omgeving met veel wandelroutes. Kortom: we hebben een heerlijke week gehad en zoals het nu lijkt komen wij in 2018 terug! Speciaal voor de eigenaren bedankt voor deze heerlijke verzorgde week!

oud hotel, onvriendelijk (niet allemaal)

Rooduijn
14-3-2017

Zeer verouderd hotel.

Eten is zo minimaal, lunch brood met soep waarvan de soep gemaakt is vd groente van de vorige avond. Brood is vaak al op net als in de ochtend.

Goedkoop dat zeker maar had wel gehoopt op normaal eten.

Goede ligging, leuk en behulpzaam personeel

de Wit
20-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vorig jaar voor de eerste keer hier naar toe gegaan. Hotel was toen net overgenomen en dat was merkbaar. Heel veel zaken niet geregeld, kamers niet op orde, maar het personeel was behulpzaam om het allemaal toch goed mogelijk te regelen. Nu een jaar later zie je dat ze alles beter geregeld hebben. Ook het enthousiasme van het personeel zie je nog terug. Ze proberen je het echt naar de zin te maken. Had zelf een ongelukje gehad en moest e.e.a. regelen. Ze hebben me daar prima bij geholpen. Echt top. De kamers en hotel is nog steeds gedateerd, maar een aantal zaken zijn al wel sterk verbeterd t.o.v. jaar. De wil om er wat van te maken is er. De Achensee blijft een zeer mooie omgeving en is met kinderen ideaal om te skiën. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

• Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Edelweiss is een leuk hotel, kamers zijn prima. Geen uitgebreide luxe maar voor deze prijs zeker een leuk hotel. Het eten is goed en het hotel zit aan de skilift van Maurach. Pertisau ligt op zo'n 10 minuten en Achenkirch op 20 minuten. Leuk voor gezinnen met kinderen.

nooit meer

angele
15-9-2016

de kamers waren heel oud maar dat stoorde ons niet, voor een verblijf van 7 dagen maar 2 maal propere handdoeken, het ontbijt trok op niks en alle dagen hetzelfde,een paar soorten altijd dezelfde boterhamworst en flinterdun gesneden kaas,het avondeten was een beetje beter maar ook het minste van het minste, keuze had je niet want er was maar een soort vlees OF vis het slechtste hotel ooit, we gaan volgend jaar terug naar maurach want de locatie was top maar in een ander hotel want als ze in hotel edeweiss zo voort doen alles is versleten dan word het een krot.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edelweiss in Maurach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.