Appartement Christian

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Christian

• 8Fam. de Laat04-03-2017

nette appartementen en goede ligging.

Het appartement word gerund door vriendelijke mensen en het ligt op loopafstand van de Rofan kabelbaan, zeer nette appartementen in de sfeer wat je verwacht van Tirol, gebouw staat in de hoofdstraat met gezellige restaurants en enkele winkels (wij hadden hier geen hinder van), M-preis en spar op enkele minuten lopen. Achensee is binnen 10 min lopen bereikbaar. mooie omgeving en voor gezinnen een ideale skiomgeving, 3 kleine skigebieden rondom het meer. langlaufers kunnen hier ook volop rond.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 8Maaike30-06-2013

Goed appartement!

Het appartement was ruim en praktisch ingericht, met een aparte zit- en eethoek, een aparte toilet, een volledig ingerichte keuken met afwasmachine! Vanuit het appartement zijn verschillende wandelroutes makkelijk te bereiken. De Achensee was wel wat verder dan gedacht. Dit lag toch echt wel op 1 km loopafstand. In de buurt zijn leuke eettentjes. Het enige echte minpunt is de weg waar het appartement aan grenst. Dit is best een drukke weg en je hoort de auto's de hele dag/avond langsrijden.

Al met al hebben wij hier een fijne vakantie gehad, het is echt een fijn appartement met ook erg vriendelijke eigenaren!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 9Andre23-02-2013

Zeer goede prijs / kwaliteitverhouding

We waren hier in maart 2013. Appartementen liggen boven de winkels. Hier heb je totaal geen last van. Aan de voorkant van het gebouw (straatkant) inderdaad wat druk met langsrijdende auto's. Alles is in het appartement aanwezig. Alles is netjes / schoon / goed verzorgd. Prijs is laag. Dichtbij gondel, midden in het centrum. Perfect

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 9w.t.a.driessen17-03-2011

Heerlijke plek in de buurt van de Achensee

Wij waren in de zomer bij dit prachtige appartement (een jaar of 7 geleden) Mede hierdoor was de prijs/kwaliteit echt optimaal. We hebben gebruik kunnen maken van de erlebeniskarte waardoor je ook gebruik kon maken van de bus(die aan de deur stopt) het treintje (dat vlakbij loopt) en de kabelbanen. Het ontvangst was prima en we voelden ons erg verwend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2005

• 9wendy07-08-2010

Super hebben alweer geboekt.

Heel erg naar ons zin gehad. We zaten met balkon op het Noorden (voorkant) was nu prettig met 35 graden. Hebben voor volgend jaar alweer geboekt dan aan de Zuidkant. De ligging is perfect. Leuk loopje naar de Achensee. Perfect eetcafe in de buurt zaten we veel. We hebben genoten. En Fam Prantl zijn zeer aardige mensen. Fenny

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Anita28-08-2009

TOP Accomedatie!!!

Geweldige vakantie gehad!!!

Appartement is super, keuken met oven,magnetron en vaatwasser!! Service perfekt, familie Prantl is erg behulpzaam!!!! Ligging is redelijk, aan voorkant veel verkeer en het is nogal een eindje lopen naar de Achensee. Maar verder erg centraal!

Omgeving is top!!

We zullen zeer zeker nog eens terug gaan!!! Het is zijn geld waard!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8Goosen10-07-2009

Mooi appartement, centraal gelegen in het dorp.

Wij waren als gezin voor het eerst op wintersport en logeerden in appartement Christian. Keurig appartement, bij aankomst bedden al opgedekt. Ruim voldoende badlinnen aanwezig. Het appartement ligt centraal in het dorp. Dichtbij skilift, winkels en loipes. Nogmaals geweldig.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

• 8Gisela06-02-2009

goede ligging, mooi uitzicht

Ik ga er al vijf jaar naartoe en ik ben er tevreden van. De winkel ligt vijf minuten stappen verderop. Je kan pistolés en sandwiches bestellen die dan 's ochtends aan je de deur hangen, dus je hoeft de deur niet uit als je niet wilt. De rofanbaan kan je met de auto maar ook te voet doen. Je hebt redelijk wat ruimte. We passen in 1 appartement met 2 families zelfs, 7 mensen in totaal. En de sfeer in het algemeen is geweldig daar. Er is een aparte ruimte beneden waar je je skispullen en slees kwijt kunt. Er is ook een rodelbaan niet ver er vandaan die je kunt gebruiken (als er sneeuw ligt natuurlijk). Het is voor de gewone mens een leuke vakantieplek en leuk appartement!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 9Loura in 't Veld01-01-2008

Prachtige omgeving en een mooie accomodatie. Ruime plaats voor skispullen onder in het gebouw. Bedden waren wat hard, dat was even wennen. Familie Prantl was zeer attent zonder opdringerig te zijn. We hopen volgend jaar weer te gaan!

Gereisd met familie in december 2007

• 8marianne vermaat11-04-2005