Hotel Buchau

Hotel Buchau
6,4

• Ligging t.o.v. pistes1,8

4 reviews over Hotel Buchau in het Nederlands

goed hotel, maar te ver van de pistes

weultjes
15-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

erg leuke vakantie gehad, maar wij komen als verwende skieers niet weer. Aan het hotel heeft het niet gelegen, dat was top, maar het skigebied was iedere keer weer een onderneming met de auto (20-30 min). ten is goed, gevarieerd, wij hadden zeer ruime kamer. lekkere welness. veel kinderactiviteiten, kinderskischool aan overkant vd weg. leuke activiteiten in de avond. eten helaas tot 8 uur savonds sauna en bar wel weer tot 10 uur open.

2007

redelijk ver, enkele kilometer van de pistes af

marc uit veerle
16-10-2007

redelijk ver, enkele kilometer van de pistes af. eten is perfect alsook de kamers. Nadeel is wel dat de prijs veel te veel te duur is geworden. voor die prijs kan je overal terecht aan een betere prijs. Prijzen voor drank en sups zijn buitensporig hoog. ben er verschillende jaren geweest, maar als die prijs moet beginnen betalen komt dit over als geld willen scheppen met een grote schop op een korte tijd, neen teveel is te veel, desondanks dat ik toch heel wat geld kan spenderen

2006

Beste, Ik ben al verschillende keren in jullie hotel ik

Marcx- Van der Perren
6-1-2006

Beste,

Ik ben al verschillende keren in jullie hotel geweest ik vind het een kindvriendelijke hotel en ook heel goed voor de volwassenen heel goed onthaald klantvriendelijk maar van 1998 vind ik dat de prijzen heel veel naar omhoog gegaan zijn en ook de ambiance was in de jaren 98 veel beter met Julio bijvoorbeeld, hij kon heel goeie ambiance brengen en dat was fijn. Ook de sevice vond ik uitstekend van het personeel en klantvriendlijk. Ik heb mijn krokus- vakantie 5 jaar in dit prachtig hotel doorgebracht van 1998 tot en met 2002, maar nu vind ik het een beetje duur en de mensen die ik er al kende dat was een speciale sfeer dat vind ik spijtig dat ik die niet meer kan ontmoeten.En wegens de prijs ben ik spijtig genoeg van hotel verandert.

2005

goed hotel, maar zeer groot en zeer onpersoonlijk

destoop Natalie
23-4-2005

goed hotel, maar zeer groot en zeer onpersoonlijk. Bijna allemaal Duitse gasten, geen Nederlandse of Belgische gasten. Goed voor de kinderen, eigen skischool voor het hotel, jammer genoeg enkel skilessen in het Duits (niet goed voor kinderen van 4 jaar)

We hebben een aantal aanbieders voor Buchau voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buchau in Maurach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buchau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.