Hotel Alpenblick

• Sauna

7 reviews over Hotel Alpenblick

• 9stevenrooding18-03-2011

Super hotel, mooie wellness

Wij komen al 15 jaar in hotel Alpenblick wat wil zeggen dat het hotel in 1 woord top is. De eigenaar en eigenaresse ademen gastvrijheid en men voelt zich er meteen thuis. De kamers zijn gerenoveerd en echt heel mooi, de prijs/kwaliteit verhouding is heel goed. Het hotel ligt letterlijk naast de piste zodat je de auto nog niet eens nodig hebt. Het ontbijt en avondeten zijn van zeer goede kwaliteit. De wellness is top en erg netjes. Kortom prijs/kwaliteit is top/ kamers zijn mooi en eten is super. Wij gaan altijd met de familie maar als koppel is het ook goed vertoeven.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9r en r03-09-2010

Geweldig Hotel

Na 18 jaar weer eens naar Alpenblick geweest, gingen er vroeger altijd heen om te skieen . Nu maar een keer in de zomer.Het was weer als vanouds.Heerlijk genoten van het lekkere eten.Goede verzorging.Zeker weer voor herhaling vatbaar.Alleen jammer dat mijn man ziek werd en opgenomen moest worden in het ziekenhuis.Maar hierbij volop hulp gehad van de eigenaar van het hotel.Ze waren erg behulpzaam klasse!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8aanrader06-03-2010

Niks mis mee

We hebben een fijne week gehad. Niks aan te merken op de kamers, diner, ontbijt en de bar. Ook de eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam. Als we nog eens naar Maurach gaan zullen we wederom proberen om bij Naturhotel Alpenblick terecht te kunnen. Voor de auto is er voor het hotel voldoende parkeermogenlijkheid.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9Jan-Willem van der Linden10-01-2007

Ik kom al ruim 12 jaar bij Hotel Alpenblick. Sinds zo'n 3 jaar zijn alle kamers vernieuwd en van alle gemakken voorzien. Prijs/kwaliteit is super! Voor zo'n EUR 45-50 heb je HP en een uitstekende ruime kamer. Inmiddels iedere avond een 4-gangen menu en perfect verzorgt. Ook een zalige sauna, sanarium, dampbad, solarium, bubbelbad, massage, steenoliebad kortom echt geweldig!

Qua skien komt de dalafdeling rechtstreeks uit op het hotel bij voldoende sneeuwhoogte. Zo ja, kan je ook direct doorskien van het hotel naar de gondel. De skiepiste zelf is klein, zo'n 3 a 4 liften, maar staat tegenover minder druk en geen (vr)eetschuren. Wie op zoek is naar kilometers piste is hier dus aan het verkeerde adres!

Gereisd met familie in januari 2006

• 8Joke27-10-2005

Veertien jaar geleden geweest. Staat niet meer in de reisgidsen. Vermoedelijk alleen nog direct te boeken. Eigenaar had destijds liever duitse klanten. Niet zo kindvriendelijk. Wel goede prijs/kwaliteit verhouding. Als je in de bar regelmatig wat drinkt en de eigenaar ook iets geeft is hij een stuk vriendelijker

Gereisd in oktober 2005

Hotel Alpenblick info