Hotel Rauter

Hotel Rauter

7.2Goed

Oostenrijk, Tirol, Matrei

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 691p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.2Goed

• 6.3Ligging t.o.v. pistes

• Kinderopvang
  • Sauna

11 reviews over Hotel Rauter

• 5katheek07-08-2017

nooit meer

Bij aankomst in het hotel hebben we een half uur moeten wachten tot als er iemand komt. Het hotel, ze zeggen dat er wifi is in het hele hotel maar je hebt nergens wifi. Koud water wat uit de douche komt en de sauna staat uit. In de omgeving is ook niets te beleven een dode stad. We zijn na een halve dag vertrokken uit het hotel gelukkig we hielden het er geen dag langer uit

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Mark01-03-2009

Zeer vriendelijk, goed eten, waar voor je geld

We hebben een bijzonder fijne wintersport achter de rug. De beste punten van het hotel zijn de vriendelijke medewerkers. Je wordt altijd goed bediend, men is flexibel en het wordt goed schoon gehouden. Voor de prijs van 750 pp hebben we 7 keer een 5 gangen diner en gratis 3 gangen voor ons dochtertje van 5 en een skipas! Het eten is eenvoudig maar echt goed!! Je proeft dat er moeite is gedaan en eerlijke producten worden gebruikt. Het zwembad en de sauna's zijn nieuw, mooi en goed verzorgd. De inrichting van het hotel zelf is wel wat achterhaald maar prima onderhouden. We waren wat verbaasd dat kinderen onder de 16 alleen op bepaalde dagen tussen 12 en 15 in het zwembad mogen maar in de praktijk hield niemand zich daar aan (want ze zitten tot 15 uur in de skiklas). Zeker omdat de sauna eeen aparte rustruimte heeft, maakte ook de ouderen in het hotel geen probleem van enthousiaste kinderen tussen 17 en 18 uur in het zwembad. Een aanrader voor ouderen en gezinnen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 7Wim19-08-2008

Te veel Bla-Bla

Het hotel is verouderd. Balkon vuil m.n. tafel en stoelen. Parkeerkelder was perfect inclusief bagagewagens en lift.Eten was culinair-miniatuur. De wijn was duur t.o.v. kwaliteit, 10x over de inkoop.Buitenzwembad was vuil. Ontbijt was zeer goed.Personeel was zeer vriendelijk.Nooduitgangdeur m.n. slecht herkenbaar te openen.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Marijke Meiling18-10-2007

Goed hotel met een uitstekende keuken en een gezellige bar. De kamers zijn prima, goede bedden en een heerlijk balkon. Alleen het binnen zwembad is verouderd, met alleen een wankel trapje,dus niet geschikt voor wat oudere en minder valide mensen.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9jarne14-02-2007

vanbuiten ziet het hotel er wel niet zo mooi uit, maar binnen is het wel goed. het zijn mooi kamers. ook het eten was heerlijk. het buitenzwembad is super tof!! maar het sauna-gedeelte kan uitgebreider... maar al bij al is het een goed hotel

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in februari 2007

• 9esther24-11-2004

leuk hotel, geweldig eten. als je de auto pakt kan je met 1 skipas vele skiegbeiden bezoeken, de ene wat groter dan de ander maar erg leuk en afwisseldn

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in november 2004

Hotel Rauter info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad