Hotel Mühlenhof

Hotel Mühlenhof

4.8Matig

Oostenrijk, Tirol, Matrei

Op vakantie geweest naar Mühlenhof?

4.8Matig

• 7.6Ligging t.o.v. pistes

14 reviews over Hotel Mühlenhof

• 4Niels06-01-2012

Dit mag je geen hotel noemen!

Dit is meer een hostel dan een hotel. Ik vind het over het algemeen een slechte accomodatie!! Niet te geloven dat ze werkelijk het eten voor geen meter kunnen bereiden! Friet was te hard waar geen aardappel in zat. Of het was te zacht dat het 1 en al aardappel was. Ze maakten ook aardappelpartjes waarvan de helft in de soep viel door de onbenulligheid van een medewerkster, ze viste werkelijk de aardappels uit de soep en legde het neer als of er niets aan de hand was. Het ochtendeten is erg sober (, steeds weer het zelfde). De broodjes bleken ook al dagen oud te zijn. Het enige goede van het eten was de balistokoeken en de pakjes voor het lunchpakket. Hoe slecht je ook bent in koken, die balisto's en pakjes drinken kan je toch niet bereiden.

Kamers zijn redelijk goed ingedeeld met goeie bedden! Sfeer in het hotel is er maar weinig.

De bazin des huizes is de grootste zuurpruim van het hotel. Erg streng en ze houdt alleen maar de wacht om mensen te straffen.

Ik zou niet nog een x gaan

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Roy van der Heijden23-04-2009

Is niets mis mee

Het is een echte jeugd-/groepsaccommodatie. Ik had een 2/3 persoonskamer waar absoluut niets mis mee was. De 10 persoonskamers zagen er ook netjes uit. Waar jeugd is, wordt wel eens wat gesloopt, zo ook de recreatieruimte. Het eten is lopende band- werk, maar was over het algemeen nog altijd heel goed te eten, het is maar wat je gewend bent..... Bar naast hotel is gezellig.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2009

• 7Paul16-03-2009

GEEN hotel maar jeugdHOSTEL

Wij hebben hier met een groep middelbare scholieren een prima tijd gehad. De kamers zijn netjes en over het eten valt te twisten. Het is niet wat je verwacht van een hotel, maar als je er van uitgaat dat het een hostel is, is het eten oke. In het hotel valt verder weinig te doen, en de receptie is niet of nauwelijks bemand. De locatie tov de piste, supermarkten en wat schaarse apresski plaatsen is perfect. Naast het hotel ligt een leuk restaurantje waar je goed kunt eten voor weinig geld.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 5fredjj03-03-2009

slecht, laatste keer geweest

Het eten is verschrikkelijk, de bazin tiert in het rond of is er nooit. Totaal niet vriendelijk. Als een probleem zich stelt, is de bazin er niet om het op te lossen... De recreatieruimte is volledig geruïneerd. Pooltafel kapot, pingpong kapot,airhockey kapot... VERSCHRIKKELIJK

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 2Verbruggen03-03-2009

Geen hotel maar varkensstal

Ik denk niet dat ik hier ooit nog zal terugkeren. Het vertrek was een ware bevrijding.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 2dimitri genar28-02-2009

nooit meer

zijn er met een groep jongeren geweest en een groep gezinnen. bij eerste dag was er overboeking. kamers bedden waren niet opgemaakt geen alcoholische dranken aan tafel toegestaan. verder van het hotel personeel zeer onvriendelijk. eten was er niet genoeg en slecht. 15 zieken gehad met darmklachten.

NOOIT nog dit hotel. met groepen kinderen zou dit nog juist kunnen.

alles was vuil. geen handoeken op de kamer zoals beloofd. ik kan hier nog uren doorgaan over dit. skigebied was wel aangenaam.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 2Denise02-01-2009

Vermeid dit hotel!

Het eten is er zo slecht dat we bij een nabij gelegen supermarkt ons eten gingen halen. Iedere avond en ochtend moest je het eten zelf weggooien in een bak, die helemaal vol was aan het einde. In het hotel zelf is niks te doen en er hangt een ziekenhuis sfeer. We moesten met 12 meiden van 1 douche gebruik maken. Beneden is er een "funzone" maar daar is niks "fun" aan. Vanaf het hotel is het naar de kabelbaan een behoorlijk eind lopen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2008

• 4Sander Heijnen01-01-2009

al het eten werd verkloot

zelfs de meest simpele gerechten werden slecht bereid het werd je opgelegt wat je moest doen de bazin komt aan de deur om te zeggen dat je stil moet zijn terwijl ze zelf met kinderen over de gang loopt om half 11 die alles bij elkaar schreeuwen voor mij nooit meer !!

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 1jacobus mierlo25-12-2008

nooit meer

in het hotel heerst nog een dictactuur van de bovenste plank, de bazin bepaalt wat er gebeurt en voor je het weet, krijg je de schuld van dingen die je niet doet.. en sta je op straat vreselijk gewoon. alles wat er op de site staat klopt niet helaas eten, een vage soep met brood, eentonig eten, 22.00 rust op de kamers en moet je slapen etc kortom een nachtmerrie als je met een groep kinderen daar bent.

Gereisd met vrienden in december 2008

Hotel Mühlenhof info