Vakantiehuis Haus Gyarmati

VakantiehuisWeer vandaag19°10°
8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,2

2 reviews over Vakantiehuis Haus Gyarmati in het Nederlands

Heerlijk ontspannen in de bergen

Mayckel en Astrid
23-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mevrouw Gyarmati houdt van een praatje en staat voor alles voor je klaar. Ze wil echt dat je het fijn hebt in de vakantiewoning. Mijnheer Gyarmati houdt zich wat meer op de achtergrond. Het appartement beneden voor twee jaar achtereen geboekt, het is niet al te groot, maar voor twee personen goed te doen. Fijne grote slaapkamer met heerlijke matrassen. De tuin is voor de gasten van de benedenwoning, zo kun je heerlijk zonnebaden met uitzicht op de bergen tegenover. Matrei zelf is een klein dorp, maar Lienz is in een klein half uurtje met de auto bereikt. Twee jaar een top vakantie gehad, we willen volgend jaar eens een andere omgeving verkennen, maar we komen zeker nog een keer terug!

Zeer compleet en net vakantiehuis

Joke Jacobs
6-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes4

Even lastig te vinden, maar dat is eenmalig. Stukje uit het centrum gelegen, voorzover Matrei een centrum heeft en ook de gondelbahn kan je maar beter met de auto naar toe rijden. het appartement beneden is echt van alle gemakken voorzien, woongedeelte niet echt ruim maar te doen, zelfs als er ook iemand moet slapen (de aparte slaapkamer biedt haast meer ruimte). Old-time douche in bad en op schouderhoogte. Vriendelijke eigenaars.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Gyarmati in Matrei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Gyarmati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Gyarmati scoort een 8.67 uit 10 op basis van 2 reviews.