Matrei am Brenner

We hebben een aantal aanbieders voor Matrei am Brenner voor je op een rij gezet:

Reviews over Matrei am Brenner

Heel erg mooie muurschilderingen op de huizen

G.
    25-2-2011

Het is een klein dorp met dicht op mekaar gebouwde huizen. Deze zijn allemaal heel erg mooi beschilderd. Het is een gezellig dorp. Het drukke persoons- en vrachtverkeer over de Brennerpas maakte vroeger van Matrei een belangrijk tussenstation. Tegenwoordig is het vol met toeristen. De rivier de Sill stroomt door het dorp, deze word tevens gebruikt voor het opwekken van stroom. Zeker de moeite waard om hier een bezoek aan te brengen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Matrei am Brenner scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews