Appartement Apart Granada

AppartementKleine hotelsWeer vandaag23°7°
Appartement Apart Granada

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Apart Granada voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Apart Granada in het Nederlands

Mooi appartement voor een mooie prijs

Gerrit
6-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Apart Granada ligt in het dorpje Mathon, net iets buiten Ischgl. Met de bus is het in de winter amper 5 minuten rijden en je staat dan midden in Ischgl. In de winter is het busvervoer perfect geregeld. Zowel 's morgens als 's middags rijdt de ski bus naar Ischgl om de 10 minuten. En nagenoeg geen wacht tijden. Het appartement is SUPER ingericht. Er is zelfs een vaatwasser aanwezig. Ook aan een verwarmde skiruimte is gedacht. De mensen zijn gastvrij en behulpzaam daar waar het kan en nodig is. Parkeerplaats is wat minder ruim maar éénmaal neergezet gebruik je hem eigenlijk ook niet meer. In de nabije omgeving, 1 tot 2 minuten wandelen, zijn een aantal restaurants waar de prijs-kwaliteit verhouding nagenoeg perfect is. Soms is reserveren noodzakelijk. Het dorpje zelf kent een kleine supermarkt maar voor de wekelijkse zaken kun je beter in Ischgl gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apart Granada in Mathon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apart Granada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.