Mathon

Reviews over Mathon

Goedkope uitvalsbasis voor Ischgl

Mariette
    27-4-2011

Uitstekende uitvalsbasis om dichtbij Ischgl te zitten. Busverbinding is prima en binnen 5 minuten ben je in Ischgl. Dorp heeft zelf een dorpskruideniertje. Daar is alles te koop wat je op het eerste ogenblik nodig denkt te hebben. Verse broodjes zijn goed, maar andere verse producten moet je in Ischgl halen. Hebben zelfs Telegraaf! Verder paar restaurants maar verder geen vertier.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2011

Prachtig wandelgebied!!

Corina
    10-2-2010

Intussen 2x naar Mathon geweest in de zomer, om vanuit daar te gaan wandelen in de bergen! Vanuit het dorp zijn een aantal mooie routes mogelijk, maar je bent met de bus zo in een van de naastgelegen dorpen (Galthur, Ischgl, See) vanwaaruit je ook weer mooie tochten kunt lopen. Schitterende bergwandelingen mogelijk!!! 's Avonds is er weinig te doen in Mathon, maar je bent zo in een buurdorp waar meer vertier is.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Mathon is een rustig dorpje ongeveer 4 km van Ischgl

Rob Koch
    31-7-2007

Mathon is een rustig dorpje ongeveer 4 km van Ischgl. We komen er al 9 jaar met de kerst om te skiën in Ischgl. Het is ons altijd zeer goed bevallen. Het enige nadeel van Mathon is de afstand van Ischgl, waardoor je altijd met taxi van/naar Ischgl moet om uit te gaan. Mathon heeft zelf geen skigebied, het skiën vind plaats in Ischgl en dat is perfect met 250 km pistes kun je er flink tegenaan. Komende kerst gaan we er weer met veel plezier naartoe!

Gereisd Anders in juli 2007
Mathon scoort een 7 uit 10, op basis van 5 reviews