Hotel Verwöhnhotel Wildspitze

Hotel Verwöhnhotel Wildspitze

8.8Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Mandarfen

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Verwöhnhotel Wildspitze voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

18 reviews over Hotel Verwöhnhotel Wildspitze

• 9Annemie24-11-2013

Zeer goed hotel

Wij hadden een ruime familiekamer, tevreden over het uitgebreide ontbijtbuffet en het (copieuze maar lekkere) avondmaal. Zwembad een beetje te klein als er veel kleine kinderen in het hotel verblijven. Zeer goede ligging, rustig, vlakbij bushalte en start van vele wandelingen. Zeer fijne vakantie, een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10van den bosch jan09-09-2013

Voor de tweede keer en weer een meevaller

Dit is een hotel waa rje lekker kunt relaxen aan het zwembad in de wellness of op het terras.Je kan er 's avonds lekker genieten van een heerlijke maaltijd.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9fam Dujardin - Marichal12-07-2013

Gewoonweg SUPER

Zeer goed hotel, zeer mooi en rustig gelegen. Ideaal om de prachtige natuur te verkennen en mooie wandelingen te maken. Dit hotel ligt aan de voet van een gletsjer in een magnifiek natuurgebied! Het hotel heeft heel mooie kamers, is zeer net en verwent je met een super lekkere keuken. Mooi sauna landschap en zwembad, tennisterrein bij hotel, eigenlijk alles wat je wenst. Super vriendelijke familie, die echt alles doet om het naar je wens te maken. Een echte aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Johan30-07-2012

Super hotel , fantastische locatie

Super hotel met een wel héél rustige ligging. Een paradijs voor de wandelaar, wel bijna uitsluitend rode wandelwegen die toch wel gevaarlijk kunnen zijn. Gelegen op het einde van het Pitztal dus enkel af en toe een auto die naar de Gletscherexpress rijdt. 's Avonds zo goed als dood en helemaal niets meer te doen, zelfs in het hotel niet. Toch wel een beetje te opdringerige kelners die duidelijk zo veel mogelijk willen serveren/verkopen. In het dorpje slechts één kleine kruidenier die tot 4x zo duur is als de verderop gelegen Mpreis in Wenns. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De maitre de hotel heeft het duidelijk niet zo begrepen op nederlandstalige gasten en steekt dit niet onder stoelen of banken, wat ik persoonlijk er sterk over vind. Prijs/kwaliteit is top. Gastronomische menus met steeds verse ingrediênten: een aanrader. Propere kamers die alle dagen schoongemaakt worden.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Kenny28-07-2011

Wij gaan nog een keer!!!

Wij zijn net terug van daar en het was echt zeer goed. Zeer vriendelijke mensen en goed eten. Zeer mooi en proper hotel. Als ik dan toch 1 nadeel moet opnoemen: de kamer waar wij in zaten was wel zeer warm. Maar in het algemeen was het super goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

ps: toen wij er waren zaten er ook veel belgen in het hotel!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10rasschaert marc26-01-2011

WAT EEN TOPPER

zeer goed klasse hotel;met prachtige liging zeer mooie kamers ;ook het eten is super ook van drie tot vijf s middags is er lekker eten in een zeer gezellige keller

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Christian Coppens01-05-2010

Prachtig en zeer rustig verwenhotel

Ga er reeds 3 maal op rij naar toe voor 14 dagen in het begin van December en er is ski zekerheid tot in het dal,zeer rustige omgeving en ook op de pisten is het rustig,in het hotel is er elke dag iets anders te beleven qua sportaktiviteiten,Fitness,waterjim;aerobic,weelelijks is er en fakeltocht het eten in het restaurant is elke avond anders en lekker , omdat je iedere morgen zelf bepaald wat je s'avonds gaat eten. En aanrader voor mensen die van rust en ontspanning houden vooral buiten de schoolvakantie

Gereisd met partner in december 2009

• 9Sandra27-12-2009

Top keuken en hotel

Hotel ligt tegenover skiliften met prachtig uitzicht op de bergen. De keuken is echt gastronomie (keuze voor voorgerecht, soep en hoogdgerecht) met elke dag een kindermenu. Inderdaad is de prachtige wellness (sauna enz) niet toegankelijk voor kinderen na 15u maar gezien dit gedeelte een naaktgedeelte is, lijkt me dat ook best. Onze kinderen beleefden veel plezier inhet mooie zwembad dat dan wel toegankelijk is voor hen. Kamer zeer verzorgd en ruim, wel familieappartement genomen. Standaardkamers leken echter ook mooi en verzorgd.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 8van den Bosch24-12-2009

Leuke omgeving in klasse hotel

Dit is een zeer goed hotel voor wie van de rust en lekker eten houd. Geweldig vriendelijk personeel en een mooie welness ruimte. Alleen het centrum zelf was 's avonds niets te beleven. Je had vlak bij het hotel een bushalte waar je gratis de bus kon nemen doorheen het ganse dal.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Karel en Micheline24-08-2009

Een echte aanrader

Prachtig hotel met een uitstekende keuken. Het beste wat we sinds jaren gehad hebben. Nochatnas we reizen veel. De menu's en de themabuffetten waren zeer verfijnd en vooral heel lekker.

De kamer was heel mooi, zeer romantisch. Een aanrader voor iedereen ! Wie hier niet tevreden is, is echt een moeilijke klant.

Gereisd met partner in augustus 2009

Hotel Verwöhnhotel Wildspitze info