Hotel Piz

Laatste review

prima in relatie tot prijs

gezin met twee kinderen van 9 en 8,
1-7-2010

Verwacht niet al te veel bij Hot Piz, maar in relatie tot de prijs -kinderen tot 12jr gratis- moet je gewoon niet klagen. Eten heel magertjes, hotel zelf basic maar prima, omgeving geweldig, prijs geweldig.

Kenmerken

1-7-2010

Nooit meer, echt waardeloos

Fam vd B
3-10-2009

Het is echt een aanfluiting, eten is waardeloos, geen keuze menu, alles raakt op, saladebuffet is een stukje tomaat en komkommer, als het nog niet op is, ontbijfbuffet is ook waardeloos, eenvoudige afbakbroodjes met de hele week hetzelfde beleg

Leuk wandelhotel met mooie kamers

Familie Slaager
27-8-2009

Het hotel heeft mooie familiekamers die netjes onderhouden zijn. Het is was in onze week sober en met weinig fantasie klaar gemaakt doordat de keuken een onderbezetting had met afwezigheid van een kok. Tweede deel van de week werd het beter door de komst van een nieuwe medewerker.

Wij zijn als gezin met twee tieners in het hotel geweest. In dezelfde week waren er veel leeftijdsgenoten waardoor het een gezellige boel werd. Voor kinderen en tieners zijn er echter weinig voorzieningen (tafeltennistafel en pooltafel).

Het wandeelgebied is werkelijk fantastisch. Daarvoor ga je naar het Pitztal toe. Zeer mooie natuur, grote hoogten (tot 3500 meter) en veel variatie. Met een Gletscher kaart kun je voor EUR 41,- 5 verschillende locaties bezoeken. Een echte aanrader.

Het weer is door de ligging aan de Noordzijde van de Alpen wisselvallig, maar daardoor in de zomer niet te heet om te kunnen wandelen.

erg leuk hotel

Fam. van Leeuwen
26-7-2009

erg leuk hotel Christien en Dorres erg aardig ,hele mooi omgeving als je van wandelen houdt,zeer veel mooie plekjes te vinden je kan met kabelbaantjes in het dal naar zeer hoge hoogtes.

Een echte topper

D'Hanis Marieke
13-1-2009

prachtig gelegen, voor de echte wandelaars; zeer goede prijs/kwaliteit verhouding; het enige nadeel (?) : weinig contact met de andere gasten, weinig te beleven in het dorp zelf.

2007

Voor wat het (nog) waard is, een beoordeling van 2 jaar oud:

leuk hotel, gezellig gelegen aan het einde van het Pitztal, vlak naast kbelbaan naar Rilfflsee met vriendelijke bediening, een "waard" die je ook wat tips voor stevige wandelingen kon geven. We hebben fantatische tochten gemaakt in de omgeving...

Onze (grote) kinderen amuseerden zich 's avonds met pingpongen in internationaal gezelschap. De mountainbikes die je ter beschikking had waren niet allemaal even veilig. De "stube" van het hotel is voor 's avonds het leukste wat je in Mandarfen kan vinden, maar toen wij er waren (met een zomers winteroffensief) soms een beetje frisjes.

Een aanrader voor wie vanuit het hotel meteen de bergen in wil trekken...

Rustig gelegen, ideaal als vertrekpunt voor wandelingen in de bergen. Vlak naast kabelbaan ; bergmetro op 25 min te voet. Lekker eten, heel gevarieerd, ruime porties,drank bij eten onbeperkt. Héél vriendelijke bediening. Ruime,propere kamers. Wij boekten dit hotel reeds 2 maal.

2006

Wij zijn net terug van hotel piz, we hebben werkelijk een

Luk, Petra, Lyssa, Charlotte en vrienden
30-8-2006

Wij zijn net terug van hotel piz, we hebben werkelijk een super vakantie gehad, de eigenaar zelf is wat stroef maar het personeel is heel vriendelijk. Het ontbijtbuffet is meer dan voldoende, het voorgerechtenbuffet was zeer gevarieerd en uitgebreid. Voor kinderen was er nietsl te doen, het is een echt wandelgebied. Aanrader is wel om een pitz regio card aan te kopen waar je dan de 3 grootste kabelbanen mag gebruiken.

Klein, rustig en gezellig hotelletje

Familie Elsermans
31-7-2006

Klein, rustig en gezellig hotelletje. Typisch voor wandelaars in de zomer.

Het ontbijtbuffet was goed, bij het avondeten keuze tussen 3 menu's, waaronder 1 voor vegetariërs.

Deftig hotel met propere kamers.

We hebben een aantal aanbieders voor Piz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Piz in Mandarfen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Piz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.