Mandarfen

Reviews over Mandarfen

een mooi overzichtelijk wintersportgebied

anoniem
    3-2-2009

We komen al enkele jaren in het vriendelijke dorp Mandarfen in het kleine familiehotel Piz....een prachtig overzichtelijk wintersportgebied met de gondel op loopafstand....zonder enorme wachttijden.....de gletsjer is geweldig om te skieen...nee het gebied is niet groot, maar groot genoeg om er een fijne skivakantie te houden....

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een relax en wandelvakantie

judith vreuls
    29-7-2008

In mandarfen is in de zomer geen vertier Wandelen is het motto en relaxen in het hotel na een zware wandeling. De eerst grote stad is 35 km. het dal uit en dat is een echte slingerweg.

Wij gaan er in ieder geval vaker heen.

Gereisd Familie in juli 2008

Mandarfen ligt aan het einde van het Pitztal dat ongeveer

Jorry en Leo
    17-11-2007

Mandarfen ligt aan het einde van het Pitztal dat ongeveer 40 km lang is. Aan het einde kan je met de bergtrein en kabelbaan naar de Pitztaler Gletscher. Verder zijn de dorpjes van het begin tot het einde heel erg klein met wat huizen en hotels. Verder geen uitgaans mogelijkheden of iets om te winkelen. Omgeving is prachtig en je kan er op verschillende plaatsen wandelingen en bergwandelingen maken. Mountainbiken valt niet mee, de weg loopt van het begin tot eind omhoog.

Gereisd Met partner in september 2007
Mandarfen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 10 reviews