7,9

18 reviews over Camping Seewiese in het Nederlands

Mooie ligging aan het meer en voet van de bergen.

Nieuwenhuis
16-8-2016

Mooie ligging. Terrein is niet vlak. Zelf een plekje uitzoeken resulteert in een rommelige camping in het hoogseizoen. Een sleutel voor het sanitair is niet handig. Sanitair is niet toereikend in capaciteit in het hoogseizoen ( in de nacht douchen is een optie) Verder een mooie camping voor een uitvalsbasis voor mooie klim en wandel tochten.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk maar......

Puck
10-3-2016

Mooie plek met fijn meer. Echter als het druk is kan je helemaal met je tent rondom door campers worden ingebouwd. Blijft dan ook geen speelveldje voor kinderen over. Geen organisatie vanuit de camping; wordt bij drukte wild- west. Weinig sanitair voor aantal bezoekers.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk gelegen, maar vrij dure camping

ingrid eding-konings
14-8-2013

we waren er 3 nachten op doorreis; niet geboekt en met een tent , 2 volwassenen en 2 kinderen van 16 en 17. Positief: mooie ligging, rustig, mooi meer om te zwemmen; het water is niet koud, warme douches, genoeg wc's, zelf een plaats zoeken, 3 km van Lienz en centrale ligging voor bezienswaardigheden Minpunt: geen gratis wifi, sleutel voor sanitair, per nacht was 53,50 €, bijna geen schaduw, alleen aan de rand van de camping. (gelukkig zaten we daar)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Mooie omgeving, maar wel erg duur

Anjerlime
4-8-2013

Mooie ligging. Kunt er lekker eten. Maar sanitair is alleen toegankelijk met aparte sleutel (een per gezin), schuin terrein met veel zon. Aan de rand wel schaduwplekken. Voor kinderen weinig te doen. Contant betalen is ook wat achterhaald. Je kunt niet reserveren, je zet je tent gewoon ergens op waar jij het wilt. In het midden een speelweide voor de kinderen, deze wordt naar mate het drukker wordt steeds verder ingeperkt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Prachtige plek, maar geen 4 sterren

Fam. Kelder
9-12-2012

Een van de mooiste omgevingen van Oostenrijk. Zeer veel mogelijk heden om van de natuur te genieten of actief bezig te zijn. Camping is echter te duur en geen 4 sterren waardig. Sanitair is matig, behalve het prachtige meer (toegang met badkaart) weinig te doen voor kinderen. Contant afrekenen is ook niet meer van deze tijd en lastig. ER zijn veel gasten die maar een paar dagen blijven, levert wel veel afwisseling op. Reserveren is niet mogelijk

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

4 sterren?

Hugo
27-8-2011

camping aan tristachtersee, mooi uitzicht, geen afgebakende plaatsen, schuin veld, sanitair niet echt schoon, prijzig, lang verlengsnoer meenemen, geen 4 sterren waardig

Gereisd Met partner in januari 2011

precies wat we zochten!

fam van Duin
23-8-2011

We zochten een camping aan een meer, waar we goed kunnen wandelen én waar niet al te veel "kunstmatig " vermaak is. Camping Seewiese bleek alles te hebben. Wát een luxe om een plek uit te kiezen, zo groot als je zelf denk nodig te hebben. En wat een prachtige wandel mogelijkheden. Veel te veel voor één vakantie. Leuke berghutten om te overnachten in de omgeving. Grappig dat de camping volstond met mensen met dezelfde interesses waardoor er altijd ideeën uitgewisseld konden worden. Over wandelingen, fietstochten en andere uitstapjes. Het meer was ook erg leuk om bij te komen van de wandelingen. Met een beetje creativiteit kon er ook stiekum gevist worden. De visvergunning was namelijk niet te betalen. Het sanitair is meer dan prima, het restaurant erg gezellig en het eten lekker. We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Mooi gelegen, schoon, veel te doen in omgeving

Irene
13-7-2011

We hebben genoten op deze camping! Aanrader, ook voor actieve gezinnen.

Pluspunten: ruimte, uitzicht over het meer en omliggende bergen, goed sanitair, schoon, meer is erg leuk, veel boeiende en prachtige wandelingen in de omgeving (ook voor kinderen). Dicht bij Lienz. Groot zwembad in dal

Minpunten: schuin terrein, betalen voor de voortent, te weinig afwasgelegenheid, meer is vrij koud. Het kan er flink stormen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

goed en strak georganiseerde camping

Fam. Wijling
19-9-2010

zijn in augustus 2010 16 dagen geweest [echtpaar] met kleine caravan.camping wordt goed onderhouden. Toiletten prima en iedere dag blinkend schoongemaakt.leiding door twee broers één de camping en ander het gezellige restaurant met openhaard internet kamer tv en luxe zit kamer. Helaas loopt de camping erg schuin af naar het heerlijke zwem meer 23 gr.Wil je met je caravan zicht op het meer hebben krijg je een opstap van wel 60 cm Dit geeft veel problemen en anders moet je in de lengte richting gaan staan.wij zijn helaas door onze rug gegaan met veel pijn. Jammer want er is erg veel te doen in de omgeving. Volgende keer beter. Fam. Wijling uit Veldhoven

Gereisd Met partner in augustus 2010

Prachtig gelegen camping

Fam Weghs
16-8-2010

Wij waren blij verrast dat het een hele rustige, prachtig gelegen camping was. Het uitzicht op het meer was zeer mooi. Er viel zo veel te ondernemen dat we zeker nog een keer terug gaan. Er waren veel nederlanders en ook veel kinderen in de leeftijd van onze kinderen. De gratis bus naar Lienz was erg prettig omdat je toch ver van de winkels af ligt, en even met de fiets was geen optie omdat de toegangsweg erg steil was. De ost-tirolcard is ook zeker een aanrader, 7 dagen gratis gebruik van berg bahnen, zwembaden, musea e.a.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seewiese in Lienz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seewiese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.