Hotel Moarhof

• Sauna
Meer hotelinfo

17 reviews over Hotel Moarhof

• 9Fam. Oomens04-01-2016

Gezellig, persoonlijk, ontspannend... en lekker!

Kamers: Ruime kamer - er zijn 3 categorieën. We hadden een kamer Moarhof met balkon richting de tuin. We waren met vijf mensen verspreid over 2 kamers; onze 2.5 jaar oude zoon sliep bij ons in de kamer, en er was ruimte genoeg. Badkamer is ruim en schoon. De mensen van de schoonmaak waren zeer attent door o.a. ongevraagd een extra vuilnisemmer op het balkon te zetten voor de luiers.

Eten: Het eten was erg goed! Gevarieerd en vooral een uitstekende kwaliteit. Ook het kindermenu; niet alleen maar worstjes en friet, maar ook 'gewoon' gezonde dingen die goed in de smaak vielen.

Personeel: Iedereen in de staf van het hotel (of dit nou de eigenaar, mensen van de receptie, restaurant, schoonmaak of buschauffeur is) was zeer vriendelijk, en doet erg zijn/haar best om het de gasten naar de zin te maken.

Wellness: erg mooi en schoon, om echt even te kunnen ontspannen.

Ligging: op loopafstand van het centrum van Lienz, en met de hotel-skibus in 3 minuten bij de gondel.

Overig: Eén klein nadeel: in sommige delen van de bar (Stube) mag gerookt worden, en dat was ik niet meer gewend. In de categorie "Kindvriendelijk" kon ik 'slechts' een 8 geven; het is niet bij uitstek een kinderhotel (bv geen binnenzwembad), maar kinderen worden zeer zeker met open armen ontvangen door de staf.

Conclusie: een zeer fijn hotel waar ik en mijn familie graag nog een keer terugkomen.

Met jonge kinderen

• 10patricia knegt30-12-2015

Geweldig gastvrij hotel, met sublieme keuken

wat een heerlijk hotel, ik kan werkelijk niets negatiefs bedenken. Het eten was iedere keer weer een beleving, heerlijk gegeten. Personeel doet werkelijk alles om je een goed gevoel te geven. De eigenaren zijn lief en gastvrij met persoonlijke aandacht voor iedere gast. Met kerstavond kregen we zelfs cadeautjes en onze kinderen een persoonlijk geschenk. Waar zie je dit nog? Duidelijk is dat er veel gasten komen die er al jaren komen, dat is niet voor niets! Dank voor de geweldige week, ondanks geen sneeuw, maakte dit hotel alles goed. We hebben kunnen skiën, de banen waren voldoende opgespoten om toch te kunnen genieten, en wat een prachtig weer. ,

Met oudere kinderen

• 10g_vos4406-07-2012

Grandioos

Dit hotel is vanaf dag 1 tot de laatste dag top, het personeel vanaf de eigenaars tot aan de klusjesman een en al vriendelijkheid en verzorgend. Het eten kan niet beter en als je ook maar even twijfelt of je het wel lust dan kan je nog wat anders krijgen ook.De tripjes die de eigenaars organiseert zijn fantastich met gids en teveel om op te noemen. Wij hebben hier een TOP vakantie gehad 15 dagen een en al TOP

• 9rosemarie pronk20-01-2009

het is geweldig

wij komen hier al jaren en het is echt een aanrader het is in een woord een topper en ik hoop dat ik er nog heel veel jaar naar toe kan het personeel is ook geweldig en de eigenaars zijn hele lieve en leuke mensen.

• 9marja timmers28-12-2008

Fantastisch hotel met eigen skibusje. Eten is van uitstekende kwaliteit. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel! Schone kamers, ook bedienend personeel is goed aanspreekbaar en gastvrij. Er worden diverse excursies door het hotel georganiseerd, ook golfen behoort tot de mogelijkheden

• 10Ton Appelhof28-10-2008

Grandioos

Een geweldig mooi en goed verzorgd hotel met ruime en mooie kamers met uitzicht op de Lienzer Dolomieten. Het eten is zeer goed en gevarieerd.

• 10Ton Appelhof28-10-2008

Grandioos goed hotel

Een hotel met zeer mooie, schone en ruime kamers met uitzicht op de Lienzer Dolomieten. Het eten, ontbijt en diner, is van zeer hoog niveau. Geen alledaags kost, maar goede en verzorgde menu's met een prima bediening. Het personeel en de eigenaar zijn zeer gastvrij en vriendelijk en zeer behulpzaam.

• 9M.M.Pronk08-07-2008

Al 9 jaar vaste prik in januari,en ik hoop nog vele jaren

• 9Marjolijn Bos03-03-2008

Hotel Moarhof is een zeer gastvrij en mooi hotel. Het personeel doet alles voor je, niets is teveel. Het meest ideaal is het skibusje, nooit meer wachten op die overvolle skibus.

Heerlijk om in de namiddag aan te schuiven in de Stube met een kop thee en apfelstrudel!

Volgend jaar weer waarschijnlijk!

• 10Hans06-02-2008

Net terug van de wintersport (jan. 2008)Een geweldig hotel.U zou gek zijn om ergens anders naar toe te gaan. Dit hotel met prima kamers,een geweldig ontbijt en diner gebruik sauna en super vriendelijk personeel het is gegarandeerd genieten.

• 10Ligging t.o.v. pistes

3 tips over Hotel Moarhof

• g_vos44, 06-07-2012

als het warm is zoals wij hadden de laatste week dan zou zonnenschermen buiten voor de eetzaal aan tebevelen zijn.Dat geld alleen maar voor de tafels die bij het raam staan.

• g_vos44, 01-07-2012

Zeker boeken je heb de vakantie van je leven.

• g_vos44, 04-08-2012

Vraag aan de receptie wat je kan doen in de buurt ze geven geweldige tips om je dag optimaal temaken.

0 vragen over Hotel Moarhof

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenGratis strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
    • Sport & SpelBiljart, Minigolf