Appartement Haus Lassnig

anton schrijver
19-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij zij stamgasten bij deze zeer vriendelijke familie,appartement met alles erop en eraan,mooie tuin met rustiek zitje waar je heerlijk kunt luieren en natuurlijk de fantastische omgeving (overigens een mooie garage om je auto op te bergen). wij gaan dit jaar juni alweer voor de 6e keer !!!

Gereisd Met partner in januari 2009
2007

In (ober)Lienz in de zomer van 2007 een week in dit Het is

Sebastiaan
13-8-2007

In (ober)Lienz in de zomer van 2007 een week in dit apartement verbleven. Het is ons erg goed bevallen. De kamer is niet heel groot, maar voor 2 personen goed te doen. De zeer vriendelijke eigenaren wonen in hetzelfde complex. Het uitzicht vanaf het balkon is echt super!

Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2007

Appartement info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Lassnig in Lienz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Lassnig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.