Gasthof
Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag24°16°

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Gribelehof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Gasthof Gribelehof in het Nederlands

Leuk klein hotel in Italiaanse sfeer

k.denridder
16-7-2012

De plaatselijke VVV raadde ons dit hotel aan. Ligt halverwege een berg en de opgangsweg naar het Schloss (met leuk park eromheen). Klein hotel, 10 kamers. Vooral heel sfeervol. Kamers ruim een mooi uitzicht over Lienz. Badkamers gerenoveerd met douche. Geen lift. Schoon, indirect balkon via de gang. Sauna voor de gasten. Wifi bij receptie, niet op de kamer. Buitenterras beneden voor ontbijt, lunch en diner. Eten a la carte was prima. Binnen eten kan ook als het slecht weer is. Levendig maar niet druk. Er komen ook veel plaatselijke bewoners. Er is een klein kerkje waar men trouwerijen doet in Tiroler sfeer. Daarna is dan de bruiloft op een deel van het buitenterras. Tot 0.00 uur muziek en dans. Het heeft ons niet gehinderd. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Fijne sfeer.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een gezellig hotel met de allure van een kasteel.

keessmetsers
26-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na 25 jaar ben ik weer teruggekeerd in Hotel Gasthof Gribelehof. Bij aankomst sprongen er tranen in mijn ogen en even later stond ik te huilen. Dat kwam omdat er herinneringen boven kwamen aan mijn overleden vader waarmee ik hier ben geweest toen hij ongeveer 75 jaar was. Het waren positieve herinneringen die mij een heel fijn gevoel gaven. Maar het kwam ook omdat bleek dat de bijzondere, warme, gastvrije sfeer van dit unieke kleine hotel nog steeds bewaard was gebeleven. Daarom kan ik dit unieke kleine hotel/gasthof echt aanbevelen bij iedereen..... Als je rondloopt in het hoofdgebouw waan je je in een kasteel door de sfeer die wordt opgeroepen door de antieke beelden en schilderijen. Maar naast de allure van een kasteel heeft het hotel ook de gezelligheid en kindvriendelijkheid van een kleine boerderij. Dat komt vooral door de liefdevolle verzorging door het personeel. De kinderen zullen genieten van de geiten, kippen, en varkens die in het aangrenzende bos rondscharrelen...

Gereisd Met partner in Mon Jul 05 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gribelehof in Lienz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gribelehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.