Gasthof Goldener Stern

Gasthof

• Ligging t.o.v. pistes7,0

2 reviews over Gasthof Goldener Stern in het Nederlands

Keurig hotel voor doorreis, vriendelijk

kees.karin.bos
4-8-2011

Gasthof Goldener Stern ligt op loopafstand van het centrum van Lienz, ontvangst door eigenaresse is zeer vriendelijk. Ontbijt is keurig. Kamers zijn redelijk qua inrichting, wel schoon. Bij mooi weer is het goed toeven in de fraaie tuin.

Supergoed en gezellig Gasthof

Sander Jansen
3-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn met een gezelschap van 4 personen op ski-vakantie geweest in Lienz en verbleven in Gasthof "Goldener Stern". Het is een echte aanrader! De kamers zijn keurig netjes, dagelijks frisse handdoeken en om de twee dagen schoon beddegoed! Ontbijt is heerlijk, met dagelijks verse broodjes en volop koffie en beleg. Afstand naar de skipiste is 5min met de auto, de bus gaat op de hoek van de straat. De gastvrouw, Helene Baumgartner, is zeer vriendelijk en zorgzaam! Wij gaan volgend jaar weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Goldener Stern in Lienz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Goldener Stern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Goldener Stern scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.