Camping Falken

Meer campinginfo

15 reviews over Camping Falken

• 2018
    9Jan26-10-2018

Mooie locatie dichtbij het centrum

Als je in september gaat zorg er dan voor dat je hier bent op de dag dat de wedstrijd van de "Red Bull Dolomieten Mann" is. Fantastisch sport evenement waar je de hele dag van kan genieten (Berglopen / Paragliden / Mountainbiken / Kanoen). Ook 's avonds erg gezellig.

• 2017
    9Super doortrek camping01-10-2017

Voor herhaling vatbaar. Prima doortrek camping

Vriendelijke mensen, kleine plaatsen, heel mooi en schoon sanitair.

• 8Corrien29-07-2017

Leuke camping lekker dicht bij de stad

Sanitair is geweldig. Leuk ontvangst. Wij zijn hier voor 3 dagen geweest. Uitzicht van de bergen is geweldig. De plekjes vonden wij wat klein.

• 6Eetgelegenheden

• Oude reviews

7Marjan 09-08-2016

Leuk om te overnachten

Deze camping ligt aan de rand van het leuke dorpje Lienz. De camping ligt in een dal tussen de bergen. De ontvangst vriendelijk, de camping is dicht tussen 13:00 en 15:00, vertrekken kan vanaf 8:00 uur. Het sanitair is erg netjes. Het is een sobere kleine camping. prima voor 1 nachtje.

• 8Staat v/h sanitair

• 8efje05-09-2015

Genieten op een mooie lokatie

Camping is prima, uitstekend sanitair. Eigenaar heel vriendelijk, altijd in voor een praatje. Gemeentelijk zwembad werd verbouwd. Heerlijk alternatief is waldbad Leisach. Heel grote plekken met fantastisch uitzicht op de omliggende bergen. Wij komen zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 6fam vis16-08-2015

een wandel vakantie lienz en omg

Een top saniteur camping matig. Rommelig bali wel een vriendelijk ontvangst. De eigenaar heeft geen tijd voor de campinggasten onvriendelijk Wat in de folderbeloofd wordt alles moet exstra betaald worden Bij verbouwing van het gemeente zwembad lienz /als compensatie gratis zwembad dolsach bv Zeer modern winkelcentrum en heerlijk it ijsboer Op de caming wel rekening houden met je verleng snoer min 30 meter wifi slecht berijkbaar op de camping Er was geen vermaak voor de kinderen op de camping En verder goede vakantie gehad wij komen hier nooit meer terug

• 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8ougie05-11-2012

Top sanitaur en een ietsje gedateerde camping.

Een redelijke camping voor wat oudere en niets voor de kids. Redelijke plaatsen met veel schaduw. Zeer gedateerde eetgelegenheid. Personeel wil soms wat norsig zijn en kom ook niet aan de middag rust. Dan kun je met de auto de camping niet op of af. Wel in de directe omgeving schitterend zwembad en fiets/wandel mogelijkheden. Stadje Lienz is ook voor een niet te lange vakantie prima vermakelijk. In de stad is verder nagenoeg alles aanwezig. Wij gebruiken hem meestal als doortrekker richting/retour Kroatië. We zijn op deze camping al zo'n 6 a 7 maal geweest en het valt ons wel op dat het in de omgeving Lienz vaak regent, wat natuurlijk weinig met de camping te maken heeft. Tot slot iets wat zeker de moeite van het melden waard is, is het sanitair. Wij kamperen nu ruim 25 jaar, inmiddels zonder de kids, maar als er voor sanitair een 11 gegeven kon worden kreeg camping Falken deze. Werkelijk schitterend sanitair wat al even prima schoon gehouden wordt.

• 6Eetgelegenheden

• 9Simone28-10-2011

We waren met z'n 2en met een grote tent, zonder te reserveren naar Camping Falken gereden. We konden meteen terecht, en omdat we met de tent waren hoefden we niet te wachten tot na de mittagruhe. We stonden op een knus tenten-veld. Super schoon, mooi en nieuw sanitair! Als je langer dan 3 dagen (geloof ik) op de camping verbleef, krijg je een soort sleutel waarmee je gratis kan douchen, en ook gratis toegang mee krijg tot het zwembad in de stad! De gastvrouw is erg vriendelijk, en roept je zelfs toe als je haar tegen komt in de stad! Je kunt elke ochtend broodjes halen in de campingwinkel. We hebben een avond met volksdansers gehad en gezellige muziek! Als je vroeg naar het toilet ging (5uur), was er al een heel aardig vrouwtje aan het poetsen! Je loopt vanuit de camping in 10min naar de gezellige stad.

• 9Eetgelegenheden

• 8wilkoklein03-09-2011

Nette camping met vele mogelijkheden in omgeving

Het is een nette camping met mooie plaatsen. Zeker niet duur voor de grootte. Ook hier geld; mittagruhe!! Probeer niet om 13.01uur de camping af te komen met de auto, want de slagboom blijft dicht tot 15.00uur. Dit is even wennen maar in het naseizoen is deze ruhe opgeheven. Veel leuke mogelijkheden in de omgeving. Aanrader is zeker de osttirolercard. lekker eten in Lienz, op loopafstand een enorm buitenzwembad met fantastische ligweides.

Met jonge kinderen

• 8J. Mulder13-01-2011

het mooiste uitzicht: rondom bergen!

Een gezellige, goed onderhouden en schone camping met vriendelijke en behulpzame eigenaars. Op loopafstand van het levendige centrum, zwembad en supermarkt. Prachtig uitzicht, de camping ligt in het centrum van het dal en rondom kijk je tegen de bergen op. Door gebruik te maken van de Tiroler-card kun voordelig alle bergbahnen en attracties in de omgeving bezoeken. De camping zelf is voorzien van alle gemakken en geschikt voor zowel jonge als oudere kinderen.

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

1 tip over Camping Falken

• Simone, 28-10-2011

Elke zomer is er een soort toneel-festival in de stad. Erg verassende dingen kom je dan tegen! Heel leuk! Ook zijn we met z'n 2en een avond naar een muziekspectakel geweest. Erg leuk, en leuke locals. Ze praten gezellig tegen je aan, en betrekken je bij het feest! Vanuit Lienz kun je naar verschillende plekken rijden, parkeer je auto, en wandel de prachtige natuur in! Tip: Umbalfälle zijn heeel mooi! Ook is er een prachtig fietspad langs de Drau.Check: Drauradweg!

0 vragen over Camping Falken

• SchaduwplaatsenAanwezig