Hotel Best Western Sonne

Hotel Best Western Sonne
8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Sonne voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Best Western Sonne in het Nederlands

Aanrader , zeker voor een groepsreis

Ton Appelhof
29-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goede ervaring met het maken en nakomen van afspraken. Ontbijt en diner zijn zeer goed en met name het diner heel gevarieerd. Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam en staan ten alle tijden klaar of zijn bereid om naar oplossingen te zoeken. De ligging tov het winkelgebied is ideaal. Pinautomaat aan de overzijde. Dakterras met prachtig uitzicht. Hotel oogt een beetje gedateerd, doch kamers zijn ruim en schoon. We hebben een heel goed gevoel overgehouden aan het verblijf in hotel Sonne.

Excellent

Th.L de Groot
6-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig hotel ,goede verzorging ,vriendelijk personeel.

De kamers waren vrij klein.

Perfect voor wintersport!

Sjaak
23-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mevrouw Zabernig voert een strakke regie over het Hotel. Vriendelijk personeel, schoon, goede keuken. Aanrader is al la carte te eten in "Sunny's" op de begane grond. Heerlijke grillgerechten die in een open keuken gemaakt worden.

Super!

karin
3-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een goed hotel, heerlijk eten, vriendelijk personeel. Alleen 's-avonds is er niet veel te doen. Skibus stopt voor de deur. Gezellige winkeltjes in omliggende straten. Leuke vakantie gehad.

2008

Hotel Sonne is een heel goed hotel.

Har en Rina
5-9-2008

Hotel Sonne.

Heeft mooie ruime kamers met badkamer. Het eten is heel goed verzorgd, en ook het personeel is heel vriendelijk. Om 's avonds gezellig bij elkaar te zitten met een groep, was niet echt een goeie ruimte.

's Morgens heel vroeg veel lawaai op straat is door straat vegers en vuilnis ophaal, maar dit mag de pret niet drukken.

In elk geval voor herhaling vatbaar.

2006
  • Ligging t.o.v. pistes4

Gedateerd hotel, moet hoognodig gerenoveerd worden. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Eten is over het algemeen wel goed. De ligging is prima midden in het centrum van een aardig stadje. Er gaat maar beperkt een skibus (1 x per uur) en dat is toch wel een nadeel. In het hotel zelf is niets te doen. Helaas werden mijn skischoenen gestolen uit de skiruimte.

• Ligging t.o.v. pistes8

Super gezellig goed eten we gaan altijd met twee gezinnen en nu alweer voor het 3e jaar(krokus vakantie04/05/06).Voor de kinderen ook geweldig.Zeer aardig personeel,en directrice.

2005
  • Ligging t.o.v. pistes6

wij zijn hier met de krokusvakantie geweest,(2005). En willen hier aankomt jaar weer naartoe gaan. Het eten is prima voor elkaar, aardig personeel, en de kinderen hadden het ook reuze naar hun zin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Sonne in Lienz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Sonne scoort een 8.6 uit 10 op basis van 8 reviews.