Lermoos / Biberwier

Tirol is erg populair onder de wintersporters. De vele bergen en sneeuwzekerheid maken het de ideale bestemming. Maar er is nog veel meer te beleven. Ga bijvoorbeeld op vakantie naar Lermoos: hier vind je een tal van prachtige hotels, kun je ontspannen in de wellness en prachtig wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Lermoos / Biberwier voor je op een rij gezet:

vakanties Lermoos / Biberwier

Dagen regen161416161618171612101315

Reviews over Lermoos / Biberwier

• 9Ben Elfrink16-06-2019

Een fantastisch gezellige ontspanningsvakantie

De vriendelijkheid en interesse van de Oostenrijkse mensen. De super omgeving door de voortreffelijke ligging van de driehoek; Biberwier-Lermoos-Ehrwald. De goede hotels en restaurants en de majestueuze bergen die alles omsluiten. De onbeperkte mogelijkheden om te ontspannen in de "Moos" en de omringende bergen, lopend, met de mountainbike of andere wijze! Adembenemend mooi en onvergetelijk!

• 9Cultuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Anoek03-03-2019

Heerlijk

Een heerlijke week gehad in het mooie lermoos. Voldoende sneeuw en pistes waardoor de drukte goed verdeeld is. Redelijke variatie in zwart, rood en blauwe pistes.

• 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 8Irene02-03-2019

Biberwier is perfect voor families met kinderen!

Biberwier is rustig, ook in de voorjaarsvakantie. Geen wachtrijen en altijd plek in een van de zes eettentjes of de apres-ski bar aan de piste. De rode en blauwe pistes zijn allemaal zeer goed te doen voor mensen met minder ervaring. Voor kinderen is er een leuk stuk afgezet met schansjes en dergelijke. De skischool in Biberwier is ook zeer aan te bevelen.

In Lermoos ben ik vorig jaar geweest. Daar is het drukker, is er wat levendiger apres-ski en de pistes zijn wat uitdagender. Ook vond ik het daar wat ijziger. Lermoos is meer geschikt voor gevorderden dan Biberwier.

• 3Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 6Skigebied gevorderden
    • 5Après ski

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 8Christel Versluis26-02-2019

Fantastische bestemming

Voor de 37ste keer naar Lermoos op vakantie geweest.

Wij gaan zowel in de winter als in de zomer naar Lermoos.

In de winter is Lermoos een sneeuwzekere bestemming. Doordat de pistes op de noord helling liggen, zijn ze vaak in goede conditie. Wanneer de sneeuwcondities een keer minder zijn, dan kan je altijd nog op de Zugspitze skiën. Je kan ook gratis gebruik maken van de skibus die je naar alle dorpen brengt. n de weekenden kan het op de pistes van Lermoos erg druk zijn. Dan komen er veel Duitsers 1 dag skiën. Mensen die niet skiën kunnen zich prima vermaken met oa. wandelen of langlaufen.

Ook in de zomer is Lermoos een prima bestemming. Heerlijk om te wandelen. Ook in de omliggende dorpen. Zomers kan je een zgn. Z-ticket kopen, waarmee je dagelijks de liften (1x heen en terug per dag) kunt gebruiken, gebruik kan maken van openlucht zwembad en zelfs boottocht op Heiterwangsee kan maken.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden
    • 7Après ski

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 10Esme09-02-2019

Geweldig!

Onwijs leuk klein dorpje met een groot ski gebied en een hele goede sfeer, niet te druk en veel ruimte op de pistes! Veel eet gelegenheden en apreski’s. Het is een leuk gebied voor families met jonge kinderen of een jongeren vrienden groep. Op een half uur rijden zit een geweldige wellness waar je in een zout water bad op de bergen kan uitkijken zowel overdag of in de avond. Kortom een plek waar ik met veel regelmaat naar toe ga!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 10Skigebied gevorderden
    • 10Après ski

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Jan07-02-2019

Prima ski liften dicht bij accomodaties genoeg sneeuw

• 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9Jansen05-02-2019

Prachtig, veel sneeuw. Met verschillende vrienden die beginnend skiër zijn geweest.

• 10Sfeer in stad
    • 6Skigebied gevorderden
    • 8Après ski

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 8martijn03-02-2019

geweldig

een super wintersport plaats met kindeen zeker gezien de oeffen weide ove een gondel beschikt

• 7Sfeer in stad
    • 7Skigebied gevorderden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 8Francien21-01-2019

Klein, overzichtelijk en fijn!

Ik kan alleen maar zeggen dat ik al ruim 40 jaar in Lermoos op wintersport ga. Need I say more?? Klein, overzichtelijk, prima skischool, leuke betaalbare restaurants, weinig apres ski, goede aanreis (geen pas, geen autoweg), skigebied kun je uitbreiden als je wilt, prachtige uitzichten vanaf het Zugspitze, Füssen en Garmisch zijn dichtbij, lekker wandelen. Ik kwam hier als kind, met mijn ouders, daarna met mijn eigen gezin, in de winter, paar keer in de zomer. En sinds 2 jaar met met nieuwe partner. Voor elk wat wils!

• 8Sfeer in stad
    • 7Après ski
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in maart 2018

• 9Claudia20-01-2019

Een aanrader voor een luxe wintersport vakantie.

Wintersport in lermoos mooi gebied om te skiën goede liften mooie ligging. Skipassen zijn hierom wel aan de prijzige kant. In de vakantie periode is het erg druk. Wij komen hier al jaren met de rest van de familie die alleen maar groter wordt. Een aanrader voor een luxe wintersport vakantie. Over 4 weken gaan wij weer hiernaartoe.

• 8Après ski
    • 9Omgeving