Hotel Zum Goldenen Löwe

8.3Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Lermoos / Biberwier

8.3Fantastisch

• 7.8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Goldenen Löwe voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

18 reviews over Hotel Zum Goldenen Löwe

• 9Embrechts Kurt15-07-2017

Subliem

Ideale ligging voor de skipiste's van Biberwier - Erhwald - Lermoos - ... Het eten is gewoon subliem met voldoende variatie. Ruime kamers en echt proper. Geen vluchtig leven hier, gewoon lekker tot rust komen en genieten. Het tweede jaar dat we hier terecht komen en het voelt al aan als familie. De "kleine" attentie die we hadden mee gebracht is in goede smaak gevallen vermoed ik. Volgend jaar opnieuw !!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 9Embrechts kurt25-07-2016

Super plekje

Geweldig familie hotel waar je jezelf thuis voelt

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8marloes05-03-2016

heerlijk hotel

Hotel / gasthof lowe is al jaren een prima uitvalsbasis. Skien in de winter, als tussenstop voor een paar dagen in de zomer. Eigenaren zijn zeer gastvrij, lekker eten en prima kamers.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 6Fam. Straten19-08-2013

Had er meer van verwacht

Op zich waren de kamers in orde en netjes. Grote tegenvaller was zowel het diner als het ontbijt. Bij het diner had men vleeskruiden gebruikt bij verschillende door ons bestelde gerechten. Was veel en veel te zout daardoor, ook de frietjes waren erg zout. Bediening was niet echt bijzonder, met name de mannelijke bediende (eigenaar) was niet attent en had duidelijk geen zin die avond. Het ontbijt viel ons ook tegen, er werd onvoldoende bijgevuld ook al was de tijd nog lang niet verstreken. Ook met ons verzoek of ze rekening konden houden bij het ontbijt met de gluten allergie van mijn vrouw werd niets gedaan, dat is elders wel eens anders. Ondanks dat de eigenaresse echt heel vriendelijk was komen wij hier niet meer terug, echt goedkoop vond ik het ook niet gezien het gebodene. Typisch dat onze reactie echt anders is dan de meeste andere maar ik kan er niet meer van maken, helaas.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Frans Pieterse10-06-2013

hier kan je echt ontspannen!!

rustig gelegen en dichtbij alle pistes. De skipistes worden zeer goed onderhouden, prima afdalingen, voor elk wat wils. De omgeving is ook prima voor winterwandelingen. Het personeel in het hotel is zeer klantvriendelijk, niets is te veel en alles kan!. Zeer ontspannen en gezellige sfeer. Er is een grote lounge waar je heerlijk even kan bijpraten met een drankje erbij en je mag zitten hoe je wilt. Het vier gangen diner is erg goed en ook gevarieerd, altijd lekker eten dus. De kamers zijn goed en netjes ingericht en zeer schoon. Er is een grote skikelder aanwezig en een mooie sauna, heerlijk na een dag skiën De prijs/kwaliteitsverhouding is echt goed.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8Fam Bouwens16-02-2011

volgend jaar weer

Lang weekend in hotel geweest ivm wintersport. Fijn hotel, vriendelijke bediening en lekker eten. Vriendelijk voor kinderen (1 en 4 jr). Al voor de 3e keer met kinderen geweest. volgend jaar weer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 8Fam29-05-2010

Prima hotel

um Goldenen Lowen is een gemoedelijk hotel geleid door de familie Seeber, die alles doet om het de gasten naar de zin te maken. Het eten is zeer smakelijk.

Gereisd met partner in januari 2009

• 9J + R02-02-2010

zeer goede prijs kwaliteits verhouding

Bezocht met partner, Prima hotel met zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Zeer vriendelijke mensen en personeel.skibus stopt voor de deur en is in twee minuten bij de pistes zowel van Biberwier als Lermoos.Gaan beslist nog eens terug vooral voor de zeer prettige sfeer en heerlijk skigebied.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8L29-08-2008

top

Een mooi hotel. erg gastvrij. Eten genoeg keus. het dorp zelf erg mooi , mooie wandelroutes. Een aanrader om te logeren.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Ria en Jos van den Hurk09-07-2008

In januari dit jaar 3 dagen gelogeerd; omdat de originele gemoedelijkheid indruk maakte, zijn wij in maart met vrienden een week teruggekomen. Echt erg aangenaam en gastvrij!

Gereisd met partner in juli 2008

Hotel Zum Goldenen Löwe info

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages