Appartement Via Claudia

Meer appartementinfo

9 reviews over Appartement Via Claudia

• 9Fam. de Koter03-03-2013

Gastvrij en traditioneel Oostenrijks gasthof

Traditioneel, knus gasthof met een bescheiden aantal appartementen aan de rand van Lermoos. De schone appartementen hebben een volledig uitgeruste keuken (inclusief afwasmachine en magnetron), tv en gratis wifi. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Mogelijkheid tot verzorgd ontbijt, maar je kunt ook gewoon wat broodjes bestellen voor ontbijt in het appartement. Ski en snowboard stalling in de kelder, waar je ook kunt tafeltennissen.

Scherp geprijsd (veelal honderden Euro's per week goedkoper) in vergelijking met appartementen in het centrumpje van Lermoos vanwege de afstand tot dat centrum (1,3 kilometer of 15 minuten lopen). Het gasthof ligt, zoals veel hotels in Lermoos, aan de doorgaande weg maar is uitstekend geïsoleerd Skibushalte op 50 meter, waar je gratis op kunt stappen naar elke piste in de Zugspitzearena. Ruim voldoende parkeergelegenheid in het centrum als je dat stukje met de auto wilt afleggen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 10De Vries21-08-2012

Spectacular views

After a sleepless night of driving from Rome on our way home to the Netherlands, we decided we have had enough and just needed to rest. We couldnt have chosen a better place. The owners/hosts of Via Claudia were very accommodating and understanding. We got a room with a beautiful view of the mountains, a hearty breakfast and all at a very very reasonable price. Thinking of going back this winter.... De Vries'

• 8Frans Verdonk08-07-2012

Vriendelijk, gastvrij en netjes

Keurig verzorgd appartement op de 2 verdieping. De Fernpas weg is wel goed hoorbaar op de 2e verdieping, maar dat is eigenlijk alles. Verder keurig verzorgd en vriendelijke, behulpzame mensen. Mooie omgeving en zijn prijs waard.

• 7Familie de Jonge13-01-2011

Net ruim appartement

Ruim Tirools ingericht appartement met keuken, 2-persoonsslaapkamer en woon-/zitruimte met slaapbank. Keuken met inductiekookplaat, vaatwasser, magnetron en koelkast met vriesgedeelte. Voldoende kastjes, maar schaarse inventaris (geen schaar,kommetjes, weinig bestek en servies). Grote kledingkasten in slaap-/woonkamer met voornamelijk hangruimte. Bedbank was hard, maar sliep goed. Wel lastig om elke avond bed op te maken/'s ochtends beddegoed op te ruimen. De douche kon een paar haakjes gebruiken om handdoeken/kleding op te hangen. Hier ook geen bergruimte voor toilettas/handoeken. Douchewater niet heel warm (warmer niet mogelijk, wel kindvriendelijk dus). Appartement is voorzien van vloerverwarming, voor ons 's avonds veel te warm, dus ramen open. Appartement was aan straatkant gelegen en daardoor wel rumoerig door (vracht-)verkeer. Hoorden ook goed de andere bewoners (waterkraan, voetstappen, stoel schuiven, stemgeluiden etc). Eigenaren zeer vriendelijk en betrokken.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 9Fam. Kuiper26-07-2010

Geweldig

Wij hebben het heel leuk gehad bij Via Claudia. Wij hadden een appartement voor 8 personen op de 1e etage. Er waren 2 slaapkamers en 2 badkamers. Wij waren hier met 4 personen en hadden dus echt heel veel ruimte. De eigenaren zijn erg vriendelijk en geven ook nog eens leuke en goede tips over de omgeving. We gaan zeker nog een keer.

Met oudere kinderen

• 9mlimborgh08-03-2010

prima app.

Goed verzorgd, schoon en ruim app. op de eerste verdieping.Ondanks dat er maar 1 slaapkamer is en 1 tweepersoonsuitklapbed in de woonkamer is dit app. ruim genoeg voor 4 pers. Alle bedden liggen prima, app. is uitstekend onderhouden. Keukeninrichting zou uitgebreider kunnen zijn:bijv. meer glazen, bekers, soepkommen, schaar.Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Met skibussen goede verbinding naar pistes. Kortom een aanrader, is onsuitstekend bevallen en gaan zeker nog eens terug.

Met jonge kinderen

• 9Erik Timmermans09-01-2008

Aanrader (wij gaan zeker nog eens terug).

Wij zaten in een 4-persoons apartement op de 2e verdieping (helaas geen lift). Het apartement was ruim van opzet (1 slaapkamer met eigen badkamer met WC, 1 woon-/slaapkamer met vast 2pers. bed en eigen badkamer met WC, hal en keukentje met koelkast en 2 elektrische kookplaten). De eigenaar en zijn vrouw zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Parkeergelegenheid is ruim voldoende. Het apartement is rustig gelegen. Lopen naar de pistes van Lermoos en het centrum is wat verder (800 tot 1000 meter), maar de bussen stoppen bijna voor de deur. Goede prijs - kwaliteit verhouding.

Familie

• 8d.roos02-02-2006

eerst even op opmerking via claudia is een appartement.een zeer goed app.rustig gelegen.erg netjes ingericht.alles erop eraan.zeer groot balkon en voldoende parkeergelegenheid.echt fantastisch.

• 10Brian O'Connel07-09-2005

2 weeks, very nice stay. very friendly folks there, they always have a good insider hiking tip.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Anders

2 tips over Appartement Via Claudia

• Carolien, 04-01-2014

Kamers op de tweede verdieping hebben een extra bed in de woonkamer in plaats van een slaapbank

• Fam. de Koter, 03-03-2013

Voor mensen die op wintersport gaan voor het uitgaansleven is Lermoos wellicht niet de meest geschikte plaats. Echter, voor gezinnen met kinderen is het een echte aanrader.

0 vragen over Appartement Via Claudia

Appartement info