Hotel Tyrol Lermoos/Biberwier

Kleine hotelsWeer vandaag-1°-3°
Hotel Tyrol Lermoos/Biberwier
9,5

• Ligging t.o.v. pistes9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Tyrol Lermoos/Biberwier voor je op een rij gezet:

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel in rustige omgeving, ideaal voor gezinnen in winterperiode. Mooi uitzicht op de Zugspitse. Personeel klantvriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit verhouding is redelijk. Restaurant eenvoudig, organisatie keuken w.b. hoofdgerecht onvoldoende omdat dit niet gelijktijdig wordt geserveerd. Kwaliteit keuken, eenvoudig, voldoende/ruim-voldoende. Kamers netjes en verzorgd. Bedbank is erg hard voor grotere kinderen cq volwassenen.

Wij komen graag terug omdat vooral de ligging erg praktisch is, zeker met kinderen die al dan niet skiles krijgen of vrij skiën.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

28 reviews over Hotel Tyrol Lermoos/Biberwier in het Nederlands

Ideale ligging t.o.v. piste, en skischool.

mjacobstraksel
25-2-2015

zeer leuk hotel

Buts Koen
25-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

hotel Tyrol is een goed hotel dat perfect gelegen is, direkt aan de skiliften, skiverhuur, wandelafstand van het apres ski gebeuren, ideaal voor een shortski vakantie.

gelijk de piste op

lian
4-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

een gemoedelijk hotel wat zijn sterren meer waard is door de ligging( je glijdt zo de oefenpiste op waarvan je dan met de nieuwe easy yet gondel een klein stuk kan stijgen en vanuit daar naar de liften die naar de top gaan.)dan door de "luxe kamers" de 3*comfort kamers zijn wat verouderd en klein de comfort plus 4*kamers zijn vernieuwd en ruimer maar kaal, in de badkamer hangt een fohn en wat zakjes douchecreme maar dat is het dan ook, en geen seperaat toilet, kamers zijn schoon en dagelijks schone handdoeken, het ontbijt is niet luxe maar ruim voldoende en vers, het avondeten is goede kost, geen frites maar altijd een combinatie van aardappelen, groente en vlees en 1 vegetarische keuze, het personeel is erg vriendelijk en wil echt dat je een fijne week hebt, de skiruimte is apart van de skischoenkamer en dat is vreemd en niet echt logisch, maar overall is het goed vertoeven

Goed hotel met kleine minpuntjes

Brenda
19-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

De kamer is super en hotel ligt perfect t.o.v. de piste.

Douchen moet je niet tussen 17-18 uur doen want dan heb je wisseling van koud/warm water.

Het eten is prima alleen serveren ze deze op een aparte manier.

Je hebt keuze uit 3 menu's.

Maar deze worden niet tegelijk uitgeserveerd aan de tafel.

Ze serevren het per menu uit dus sommige zijn al klaar voordat de ander zijn eten krijgt.

Dit is niet zoals het hoort en ook best een irritatie punt.

Als je tegelijk wilt eten moet je het zelfde menu kiezen!( dit geldt ook voor het restaurant onder het hotel voor tussen de middag)

Voor de kinderen was het eten ook minder.

Het waren veelal niet echt kinder menu's maar eten wat een gemiddeld kind niet eet zoals zure aardappelsalade bijvoorbeeld.

Aan het eten mogen ze dus echt wel meer aandacht besteden!!

Verder een leuk hotel met vriendelijk personeel en alles aanwezig.

gezellig familiehotel

hendriks99
22-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima! Heel vriendelijk personeel, eten niet heel apart maar zeker goed. Je kunt iedere dag kiezen uit drie verschillende menu's. Kamers zijn schoon, functioneel en een beetje ouderwets. Zwembad niet zo groot, maar keurig netjes. Gezellig, tyisch Oostenrijks familiehotel. Perfect tov de piste en skischool. Lermoos is een rustig Oostenrijks dorpje.

schönen ferien in hotel Tyrol

huub sour
20-3-2012

Het hotel ligt buiten het centrum van Lermoos, maar is binnen 5 minuten te belopen.Het keuzemenu is afwisselend en goed van kwaliteit.De prijzen van het bier en de wijn is vriendelijk.Het ontbijt is uitgebreid en meer als voldoende.Ruime schone kamer met mooie schone badkamer.

Heerlijk hotel aan de piste

Lucienne
4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit hotel ligt erg goed t.o.v. De pistes en de ski klasjes. Mooi uitzicht op de berg. Mooie wandelomgeving en langlaufmogelijkheden. Ik begreep dat vorig jaar het eten minder goed was, maar dit jaar was het prima. Iedere ochtend kon je uit 3 menu's kiezen en er was altijd een saladebuffet. Kamers waren mooi en groot genoeg.

Volgend jaar opnieuw

Fam. Vernimmen
5-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel is een mooi hotel direct aan de skipiste van Lermoos. Direct bereikbaar via de parkeerplaats van het hotel.

Hotel is goed gelegen in het dorp, skiverhuur naast het hotel en voor de rest is alles op wandelafstand te bereiken.

Het personeel is soms hilarisch op te zien werken, wel altijd heel vriendelijk. Keuken was soms heel chaotisch in de verdeling van de gerechten maar het eten was wel in orde.

Kamers zijn heel net en worden elke dag gepoest, handdoeke n worden zonder problemen vervangen.

De kindvriendelijk van het hotel is dik in orde, kinderen liepen van de ene kamer in de andere, speelden in de gang en nooit geen reacties gehad, noch van personeel noch van andere hotelgasten.

Het zwembad was bij het inkomen beetje fris maar best wel te doen (zeker geen diepvriestemp.). Saunagedeelte is heel proper.

Prima service,mooie kamers.

C.van Harten.
26-7-2011

Zeker een hotel om nog eens terug te komen. Ontvangst was koel maar tijdens ons verblijf was het personeel vriendelijk. Lekker eten met keuzemenu en vlotte bediening.

Zwembad is mooi maar het water mag wel een graad of 5 warmer. Fijne week gehad.

• Ligging t.o.v. pistes10

Redelijk hotel op perfecte locatie. We hadden pech met de kamer want erg klein met schuin plafond op zolder (zeker voor een 4*). Andere kamers zijn veel ruimer. Eten was ok als je van friet met schnitzel houdt. Wel iedere avond goede salade buffet. Bediening vriendelijk maar vaak erg traag wat niet echt handig is met jonge kinderen. Algemene indruk is dat het management er totaal niet bovenop zit en het allemaal maar een beetje laat waaien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tyrol Lermoos/Biberwier in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tyrol Lermoos/Biberwier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.