Hotel Rustika

55 reviews over Hotel Rustika in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Volgende keer zeker weer naar dit hotel

Cor
13-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie schone kamer, goed en veel eten, zeer vriendelijk

prima prijs-kwaliteit verhouding

lommie
21-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

kamer gigantisch maar wel wat gehorig, personeel heel vriendelijk en behulpzaam, eten eenvoudig maar erg smakelijk, lekker dicht bij de lift, sauna erg eenvoudig

Absoluut fantastisch!

Samantha Berg
8-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerlijk hotel waar wij al jaren met veel plezier komen! Super lieve mensen die ervoor zorgen dat je aan niks ontbreekt, hele nette kamers en heerlijk eten. Kortom echt vakantie! Het hotel ligt direct aan de piste en ook midden in het centrum. Wij raden het iedereen aan!

Fantastich

Pierre
    15-2-2018
    • Ligging t.o.v. pistes10

We waren heel tevreden over het eten, de ontvangst, de bediening, de vriendelijkheid, de netheid van de kamers,

de ligging en de gereserveerde parkeerplaats, dus was onze vakantie zeker geslaagd.

Genieten met een hoofdletter

Lian
    27-1-2018
    • Ligging t.o.v. pistes8

Vriendelijk hartelijke ontvangst, eigen parkeerplaats, ruime schone kamer in oostenrijkse stijl, zeer smakelijk restaurant en alles ruim voldoende en met smaak en aandacht bereidt.

Naar de Grubigsteinlift is het ongeveer 150mtr lopen....het skigebied in Ehrwald is druk maar prettig en in het skigebied van Biberwier is het gebied beperkt maar de pistes erg rustig, breed en doordat de zon pas rond 11uur op de piste komt is er lang goede sneeuw ondanks de hogere temperaturen die we in januari hadden, kortom met korte reisafstanden genoeg variatie om een week te skieen

Echt nooit meer

Peter
    3-10-2017
    • Ligging t.o.v. pistes6

Zeer oubollige kamer jaren 70

Slecte lichtdoorlatende gordijnen

Schijnvrienddlijk personeel

Sauna matig en het personeel heeft liever niet dat er gebruik van gemaakt wordt

Top hotel met geweldige keuken!

Anna
    1-9-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer gastvrije eigenaars en personeel, eten is altijd heerlijk.

Perfect!

Sven Godderis
    20-8-2017

Alles was zeer goed. Lekker ontbijt, mooie streek, lekker eten (half pension), vriendelijke bediening, ...

Zeer goed hotel!

Myriam
    3-8-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Vrienelijk onthaal en personeel, zeer lekker eten en ruime en propere kamers!

Mooie omgeving

Heerlijk hotel

Monique
    2-8-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Fijne familiekamers, restaurant heeft prachtig uitzicht op de Zugspitze. Eten was erg lekker en goed verzorgd. Er is veel te doen in de buurt. Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Rustika voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rustika in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rustika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rustika scoort een 8.94 uit 10 op basis van 56 reviews.