Aparthotel Pure

Aparthotel
Luxe hotel, Kinderhotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°6°
Aparthotel Pure
9,4

• Ligging t.o.v. pistes9,0

62 reviews over Aparthotel Pure in het Nederlands

Luxe en relaxed

Ingrid 040
12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Luxe hotel, centraal gelegen, ideaal als uitvalsbasis om te skiën. Skiverhuur naast het hotel, skischool tegenover het hotel. Op loopafstand van de skiliften. Hotel is aan alle gemakken voorzien, mooi wellness centrum met prachtig uitzicht. Jammer dat een massageruimte niet aanwezig is, wel voelbaar op je kamer.

Mooi app.complex met minpunten

Willemsen
9-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

In 2016 gebouwd complex op een stijle helling, waardoor je enorm veel trappen moet lopen om van de half overdekte parkeerplaats naar receptie te komen. Een heel groot nadeel is dat! (Je blijft trappen lopen). Wij hadden een zes pers.appartement met sauna waar niets op aan te merken was.

Klein maar fijn zwembad met toebehoren, restaurant boven niet geweldig, wél prijzig!

Ligging is in het oude centrum van Lermoos (Oberdorf) waar niet veel te beleven valt, veel beter is in Unterdorf waar het gezellig is!

De pistes lagen er heel goed bij en je kunt goed afwisselen in verschillende gebieden in de buurt. Komen zeker nog eens terug maar niet in Pure!

Prima appartement!

Mireille
6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heel fijn appartement, groot, mooi ingericht en schoon. De wellness is erg klein, in de periode dat wij er waren liepen er veel kleine kinderen rond die de sauna's in- en uit gingen, daar was ook verder geen toezicht.

Bibi
5-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch appartement, met een schitterend uitzicht.

Mooi ruim huis met open keuken, mooie slaapkamers met ieder een eigen badkamer en toilet.

Heerlijk groot balkon met uitzicht op het dal.

Groot overdekt parkeergarage voor de auto.

Fantastisch & luxe appartement vlak bij piste

Familie Meijer
22-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Luxe en moderne appartementen met een toprestaurant beneden. De accommodatie heeft een skidepot, een wellnessruimte met sauna, Turkse stoomcabine en zwembad, broodjesservice, roomservice, eigen parkeerplaatsen. Alles klopt!

Voor herhaling vatbaar

Fam. A
20-2-2018

Heerlijk genoten. Zeer kindvriendelijk

Aftellen naar het volgende bezoek!

Fam. L
20-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dicht bij piste, lekker eten, luxe service. Ideale uitvalbasis voor actieve vakantie

• Ligging t.o.v. pistes8

Een perfect uitgerust appartement, erg ruim met prachtige kamers,annex badkamers, schitterend terras met dito uitzicht.

Geen enkel minpuntje!

met een woord fantastisch

Esther
24-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

super locatie, met fantastisch uitzicht op de zug spitse

super service, met ook een geweldig restaurant,

Verpoorte
23-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super modern, gastvrij team en top restaurant!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pure in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.