Aparthotel Pure

Fantastisch!

M. Van Leeuwen
27-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een prachtige appartementen!! Heel ruim en luxe. Lekkere bedden en mooie badkamers met inloopdouche en apart bad, enorme ruimte. Keuken mooi en groot, om zelf te koken alleen de basics aanwezig. Mooi balkon en aan alle kanten van het appartement mooi uitzicht. Zeer vriendelijke dame aan de receptie en ook in het restaurant prima bediening. Wij hebben alleen ontbijt gehad en dat was zeer uitgebreid en aan tafel geserveerd, brie, zalm, verse jus, eitje zoals je wil enz. Erg fijn! Mooi gelegen tov de pistes en de skiverhuur en op loopafstand van diverse restaurants. Enige minpunt is de trap vanaf de autoparking, dat is een stevige klim.