Aparthotel Pure

Review geschreven door Susanne Blaauboer

Wat een parel!

Susanne Blaauboer
14-5-2018

Wat een heerlijk chalet hadden we hier (nr 16) met het prachtige vrije uitzicht op de ‘moos’ en de Zugspitz. Met het lekkere weer van de afgelopen twee weken hebben we ook genoten van het terras en de tuin voor het huis. En de twee dagen dat het weer minder was hebben we ‘s avonds kunnen genieten van de sauna in het chalet. De kids vonden het stapelbed in hun slaapkamer superleuk en wij konden kiezen tussen twee mooie slaapkamers met tweepersoonsbed. Voor ons alle vier lag er een sauna pakket (badjas, badlaken en slippers) klaar voor de Wellness in het hoofdgebouw. Ook daar weer alles even mooi, smaakvol en schoon zoals alles bij Pure.

In restaurant 180 hebben we heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid van het supervriendelijke personeel. Kortom wat een aanrader! Wij komen zeker weer terug!