Aparthotel Pure

Super! Voor herhaling vatbaar

Bianca Dohmen
28-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie accomodatie in moderne sfeervolle Oostenrijkse stijl, appartementen zijn sfeervol ingericht, superschoon en van alle gemakken en luxe voorzien. Verder is er een kleine maar mooie welness met super uitzicht. Restaurant en patisserie zijn top, alles is zooo lekker!! Omgeving is ook super, veel wandelmogelijkheden in de bergen maar ook in het dal. Zowel voor mijn werk als ook privé heb ik al heel veel accomodaties mogen bezoeken maar dit is toch zeker één van de toppers, wij zullen hier zeker nog vaker terug gaan!

TOP accomodatie voor het hele gezin

Nick
17-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldige ligging / inrichting / wellness / eten en gastvrijheid. Alles klopt.

Jack
17-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtige locatie / uitzicht. Accomodatie is helemaal Top!

Wat een parel!

Susanne Blaauboer
14-5-2018

Wat een heerlijk chalet hadden we hier (nr 16) met het prachtige vrije uitzicht op de ‘moos’ en de Zugspitz. Met het lekkere weer van de afgelopen twee weken hebben we ook genoten van het terras en de tuin voor het huis. En de twee dagen dat het weer minder was hebben we ‘s avonds kunnen genieten van de sauna in het chalet. De kids vonden het stapelbed in hun slaapkamer superleuk en wij konden kiezen tussen twee mooie slaapkamers met tweepersoonsbed. Voor ons alle vier lag er een sauna pakket (badjas, badlaken en slippers) klaar voor de Wellness in het hoofdgebouw. Ook daar weer alles even mooi, smaakvol en schoon zoals alles bij Pure.

In restaurant 180 hebben we heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid van het supervriendelijke personeel. Kortom wat een aanrader! Wij komen zeker weer terug!

Genieten!

Ms. E
  • Ligging t.o.v. pistes9

Volledig ontzorgd, lekker gegeten en heerlijk van de bergen genoten.

Relaxing

Fam. L
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hospitality, good food, great atmosphere

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Walter Gubbels
9-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima verblijf en rustgevend. Schitterend uitzicht vanuit restaurant en hele mooie inrichting .

Fantastisch verblijf!

Andrew
5-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het appartement is echt fantastisch: schoon, ruim, mooi afgewerkt. De bedden liggen heerlijk. De wellness is super!

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Jeroen
28-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met een woord top, fijne service en vriendelijk personeel. Het appartement was echt top en nog beter dan op de foto's sauna en stoombad waren heerlijk en het uitzicht vanuit het zwembad adembenemend. Zwembad is wel wat aan de kleine kant en had een paar graden warmer gemogen. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant dus daar kan ik niet over oordelen. Pure lermoos is zeker een aanrader als je een weekje/ weekendje weg wilt

Familie de robertis
13-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gewoon fantastisch heel vriendelijk personeel en behulpzaam hou het zoo proficiat

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pure in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Pure scoort een 9.4 uit 10 op basis van 62 reviews.