Aparthotel Pure

Aparthotel
Luxe hotel, Kinderhotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag-2°-10°
Aparthotel Pure
9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,9

64 reviews over Aparthotel Pure in het Nederlands

Bediening niet Pure waardig. Eten is goed

Frits,
19-1-2019

De bediening in het restaurant is onpersoonlijk. Gebak en eten is goed.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Prachtig uitzicht op Zugspitze

Hendriksen,
4-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi, luxe en gebouwd op een grote, steile helling met veel 'traploperij'. Dwz als je van de parkeerplaats naar de receptie, restaurant of als je een appartement of kamer hebt aan de bovenzijde is het een heel gedoe (zeker met koffers of als je met 2 zware boodschappentassen elke dag van helemaal beneden zo´n 130 treden moet klimmen, dat is erg jammer want de rest is goed.

Wel een stuk prijziger dan gemiddeld maar een schitterend appartement met alles erop en eraan (wij hadden zelfs een sauna in het appartement). Leuk skigebied voor een lang weekend anders moet je echt naar de grotere skigebieden op een uur rijden.

Gereisd met partner in maart 2018

Fantastisch!

M. Van Leeuwen,
27-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een prachtige appartementen!! Heel ruim en luxe. Lekkere bedden en mooie badkamers met inloopdouche en apart bad, enorme ruimte. Keuken mooi en groot, om zelf te koken alleen de basics aanwezig. Mooi balkon en aan alle kanten van het appartement mooi uitzicht. Zeer vriendelijke dame aan de receptie en ook in het restaurant prima bediening. Wij hebben alleen ontbijt gehad en dat was zeer uitgebreid en aan tafel geserveerd, brie, zalm, verse jus, eitje zoals je wil enz. Erg fijn! Mooi gelegen tov de pistes en de skiverhuur en op loopafstand van diverse restaurants. Enige minpunt is de trap vanaf de autoparking, dat is een stevige klim.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super! Voor herhaling vatbaar

Bianca Dohmen,
28-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie accomodatie in moderne sfeervolle Oostenrijkse stijl, appartementen zijn sfeervol ingericht, superschoon en van alle gemakken en luxe voorzien. Verder is er een kleine maar mooie welness met super uitzicht. Restaurant en patisserie zijn top, alles is zooo lekker!! Omgeving is ook super, veel wandelmogelijkheden in de bergen maar ook in het dal. Zowel voor mijn werk als ook privé heb ik al heel veel accomodaties mogen bezoeken maar dit is toch zeker één van de toppers, wij zullen hier zeker nog vaker terug gaan!

Gereisd met partner in juni 2018

TOP accomodatie voor het hele gezin

Nick,
17-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldige ligging / inrichting / wellness / eten en gastvrijheid. Alles klopt.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Jack,
17-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtige locatie / uitzicht. Accomodatie is helemaal Top!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Wat een parel!

Susanne Blaauboer,
14-5-2018

Wat een heerlijk chalet hadden we hier (nr 16) met het prachtige vrije uitzicht op de ‘moos’ en de Zugspitz. Met het lekkere weer van de afgelopen twee weken hebben we ook genoten van het terras en de tuin voor het huis. En de twee dagen dat het weer minder was hebben we ‘s avonds kunnen genieten van de sauna in het chalet. De kids vonden het stapelbed in hun slaapkamer superleuk en wij konden kiezen tussen twee mooie slaapkamers met tweepersoonsbed. Voor ons alle vier lag er een sauna pakket (badjas, badlaken en slippers) klaar voor de Wellness in het hoofdgebouw. Ook daar weer alles even mooi, smaakvol en schoon zoals alles bij Pure.

In restaurant 180 hebben we heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid van het supervriendelijke personeel. Kortom wat een aanrader! Wij komen zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Genieten!

Ms. E,
14-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Volledig ontzorgd, lekker gegeten en heerlijk van de bergen genoten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Walter Gubbels,
9-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima verblijf en rustgevend. Schitterend uitzicht vanuit restaurant en hele mooie inrichting .

Gereisd met partner in april 2018

Fantastisch verblijf!

Andrew,
5-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het appartement is echt fantastisch: schoon, ruim, mooi afgewerkt. De bedden liggen heerlijk. De wellness is super!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pure in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.