Aparthotel Pure

65 reviews over Aparthotel Pure

• 2018
    7Hendriksen04-12-2018

Prachtig uitzicht op Zugspitze

Mooi, luxe en gebouwd op een grote, steile helling met veel 'traploperij'. Dwz als je van de parkeerplaats naar de receptie, restaurant of als je een appartement of kamer hebt aan de bovenzijde is het een heel gedoe (zeker met koffers of als je met 2 zware boodschappentassen elke dag van helemaal beneden zo´n 130 treden moet klimmen, dat is erg jammer want de rest is goed. Wel een stuk prijziger dan gemiddeld maar een schitterend appartement met alles erop en eraan (wij hadden zelfs een sauna in het appartement). Leuk skigebied voor een lang weekend anders moet je echt naar de grotere skigebieden op een uur rijden.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 10M. Van Leeuwen27-08-2018

Fantastisch!

Wat een prachtige appartementen!! Heel ruim en luxe. Lekkere bedden en mooie badkamers met inloopdouche en apart bad, enorme ruimte. Keuken mooi en groot, om zelf te koken alleen de basics aanwezig. Mooi balkon en aan alle kanten van het appartement mooi uitzicht. Zeer vriendelijke dame aan de receptie en ook in het restaurant prima bediening. Wij hebben alleen ontbijt gehad en dat was zeer uitgebreid en aan tafel geserveerd, brie, zalm, verse jus, eitje zoals je wil enz. Erg fijn! Mooi gelegen tov de pistes en de skiverhuur en op loopafstand van diverse restaurants. Enige minpunt is de trap vanaf de autoparking, dat is een stevige klim.

Met oudere kinderen

• 10Bianca Dohmen28-06-2018

Super! Voor herhaling vatbaar

Mooie accomodatie in moderne sfeervolle Oostenrijkse stijl, appartementen zijn sfeervol ingericht, superschoon en van alle gemakken en luxe voorzien. Verder is er een kleine maar mooie welness met super uitzicht. Restaurant en patisserie zijn top, alles is zooo lekker!! Omgeving is ook super, veel wandelmogelijkheden in de bergen maar ook in het dal. Zowel voor mijn werk als ook privé heb ik al heel veel accomodaties mogen bezoeken maar dit is toch zeker één van de toppers, wij zullen hier zeker nog vaker terug gaan!

• 10Nick17-05-2018

TOP accomodatie voor het hele gezin

Geweldige ligging / inrichting / wellness / eten en gastvrijheid. Alles klopt.

• 9Jack17-05-2018

Prachtige locatie / uitzicht. Accomodatie is helemaal Top!

• 10Susanne Blaauboer14-05-2018

Wat een parel!

Wat een heerlijk chalet hadden we hier (nr 16) met het prachtige vrije uitzicht op de ‘moos’ en de Zugspitz. Met het lekkere weer van de afgelopen twee weken hebben we ook genoten van het terras en de tuin voor het huis. En de twee dagen dat het weer minder was hebben we ‘s avonds kunnen genieten van de sauna in het chalet. De kids vonden het stapelbed in hun slaapkamer superleuk en wij konden kiezen tussen twee mooie slaapkamers met tweepersoonsbed. Voor ons alle vier lag er een sauna pakket (badjas, badlaken en slippers) klaar voor de Wellness in het hoofdgebouw. Ook daar weer alles even mooi, smaakvol en schoon zoals alles bij Pure. In restaurant 180 hebben we heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid van het supervriendelijke personeel. Kortom wat een aanrader! Wij komen zeker weer terug!

Met jonge kinderen

• 10Ms. E14-05-2018

Genieten!

Volledig ontzorgd, lekker gegeten en heerlijk van de bergen genoten.

Met jonge kinderen

• 9Walter Gubbels09-04-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Prima verblijf en rustgevend. Schitterend uitzicht vanuit restaurant en hele mooie inrichting .

• 9Andrew05-04-2018

Fantastisch verblijf!

Het appartement is echt fantastisch: schoon, ruim, mooi afgewerkt. De bedden liggen heerlijk. De wellness is super!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 10Jeroen28-03-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Met een woord top, fijne service en vriendelijk personeel. Het appartement was echt top en nog beter dan op de foto's sauna en stoombad waren heerlijk en het uitzicht vanuit het zwembad adembenemend. Zwembad is wel wat aan de kleine kant en had een paar graden warmer gemogen. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant dus daar kan ik niet over oordelen. Pure lermoos is zeker een aanrader als je een weekje/ weekendje weg wilt

• 8Ligging t.o.v. pistes

0 tips over Aparthotel Pure

1 vraag over Aparthotel Pure

• Simone, 31-03-2017

Restaurant

Kan iemand iets vertellen over het eten in het restaurant? Is dat heel luxe en prijzig, of zijn het 'normale' prijzen?

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Steaks, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zuid-Amerikaans, Zwitsers
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel
    • ReceptieAanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
    • ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
    • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken