Hotel Post & Postschlössl ****

Hotel Post & Postschlössl
9,3

Weer vandaag-4°-8°

• Ligging t.o.v. pistes8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Post & Postschlössl voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Post & Postschlössl in het Nederlands

Benadert de prefectie

Wouters Dirk, 2-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goede keuken.Super vriendelijk personeel, Mooie kamers, prachtige wellnes.

Een parel in de Alpen!

Joost Niederer, 18-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Post in Lermoos is een begrip. Het is één van de beste hotels die wij kennen. Absolute gastvrijheid, zéér attent personeel, het ontbreekt je aan niets. Wij komen hier inmiddels meer dan tien jaar, en de laatste jaren merken we dat de kwaliteit verder verbetert, voornamelijk de kwaliteit van het diner. Niet voor niets zijn ze recent van 93/100 naar 94/100 punten gegaan van de Oostenrijkse rating. Een topper om nog lang van te blijven genieten! Joost Niederer

Gewoon "af" kwaliteit echt top !!

J.A.G. van Vuuren, 26-7-2017

Verblijf van 28-06-2017 - 03-07-2017.

Alles was er : mooie, ruime kamer (Suite), zeer goed ontbijtbuffet, Michelin sterren klasse keuken , ruim binnen-buiten zwembad, fitness ruimte, Wellness behandelingen, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Mooi terras met prachtig uitzicht op achterliggende Bergen. Prachtige wandelomgeving.

Alleen maar een minpunt : Geen airco op de kamer. Wij ervoeren de nachts vrij warm.

Genieten!

Jonas, 26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch luxe hotel, hier hebben wij zo lekker gegeten iedere avond met daarbij heerlijke wijnen . Sauna zwembad etc is super ontspannend, mooie kamers eb erg schoon!

Prima Hotel

Fam uit Nederland, 25-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed hotel, maar weet voordat je dit hotel boekt dat er grote en kleine honden in het hotel worden toegelaten, ook in het Restaurant. Verder een uitstekend hotel. Zuivere kamers, prima eten, vriendelijke bediening en een prachtige ligging.

fantastisch hotel en een uitstekende keuken

Annie Jansen, 2-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

mooi binnen en buiten zwembad .

uitstekende wellness

Super de luxe en zeer gemoedelijk

Nederlandse, 31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk hotel. Mooie en ruime kamers. Wellness is super, het eten heerlijk. Beide zijn zeer uitgebreid. Het personeel is vriendelijk, attent en zeer behulpzaam. Natuurlijk is het prijzig, maar we hadden zeker waar van ons geld. Als we een minpunt moeten noemen; hotel ligt niet aan de piste. Daar moesten we 5 minuten voor lopen.

Beste hotel ooit

Co Rongen, 6-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Uitstekend hotel met prachtige kamers, geweldig uitzicht, uitstekend eten en een uitmuntende bediening

Ge-wel-dig

Jennifer, 31-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles wat je je maar kunt bedenken is aanwezig. Een fitnessruimte, sauna, zwembad, ligweide, massage, zonnebank. Het restaurant; bar en de lounge zijn fijn. Je wordt er op je wenken bediend. Lekker eten op het terras of in de zaal. Het kan allemaal. Heel vriendelijke personeel, je voelt je er welkom

Fantastisch Hotel!

meneer Uijt de boogaardt, 4-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aanrader! Rust, ruimte, gezellig, goede service, dicht bij de piste.

Sauna en welness erg ruim en mooi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Post & Postschlössl in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Post & Postschlössl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Post & Postschlössl scoort een 9.25 uit 10 op basis van 43 reviews.