Hotel Naturhotel Family Alm Tirol

• Sauna

12 reviews over Hotel Naturhotel Family Alm Tirol

• 2019
    8Carla Gulikers08-01-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding en mooie locatie

Gastvrij en kindvriendelijk. Zowel in de zomer als in de winter fijn om te verblijven. Mooi en rustig gelegen. Prima uitvalsbasis naar de hele zugspits arena. Veel in de omgeving te doen. Tijdens alle seizoenen. Comfortabele kamers en sfeervol ingericht. Een echt familie hotel waar de kinderen echt kinderen mogen zijn. Volop spel en speelmogelijkheden voor elke leeftijd. Fijn saunalandschap. Zeer uitgebreid en erg goed verzorgd ontbijt. Diner is ook mogelijk en ook prima verzorgd. In winter zowel halfpension als alleen logies en ontbijt mogelijk. Eigenaresse is behulpzaam en vriendelijk. En zelfs een kundige masseuse (op afspraak te boeken. Zij is een voormalig (Duitse) fysiotherapeute dus je bent zeker in goede handen. Heeft ons tijdens een wintersport vakantie een ritje naar de arts gescheeld. Heeft onze dochter weer prima op de been gekregen nadat zij was aangeskied).

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

9Cuypers17-08-2017

Mooi hotel

Super familiehotel en zeer kindvriendelijk

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Marianne15-07-2017

Mooi hotel met grote kamer

We hebben in dit hotel geslapen op doorreis naar Italië. Prachtig groot hotel met veel aandacht voor kinderen (familiekamers, speelkamer, trampoline en dieren buiten) en vertrouwen in de gasten. We kregen een grotere kamer dan geboekt met een prachtige badkamer. Aanrader! Aandachtspunt voor het hotel: blijf aandacht houden voor details zoals een goede haak voor de douchekop, schoonmaak van het balkon en koelelement onder vleeswaren bij het ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Daantje198612-09-2016

Prima

Prima hotel. Wij hebben dit hotel geboekt ivm doorreis naar Italie. Schoon en net hotel, kamers zijn netjes. Ontbijt is super. Ze doen er alles aan om het na je zin te maken. Wifi is prima en gratis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10slak01-03-2016

Zeer hartelijk, fris, warm, verzorgd familiehotel

We zijn hier nu twee keer geweest. Een keer als doorreishotel en een keer met wintersport. Het is een prachtig opgeknapt hotel met nog wel de echte Oostenrijkse sfeer. Zowel zomer als winter is het hier prachtig. De kamers zijn ruim, het ontbijtbuffet het hoogtepunt van de dag :-).Het hotel heeft een prachtige zeer rustige ligging. Voor de deur zijn diverse wandelpaden. Lopen naar de piste is ca. 15 minuten, met de auto ook goed te doen, je kunt gratis parkeren.Makkelijke gezinspiste met leuke skischool.Het hotel heeft een verzorgde sauna en stoomcabine waar je het rijk haast alleen hebt.De eigenaren zijn zeer vriendelijk en willen er het allerbeste van maken.De kinderen kunnen hun gang gaan in de grote speelruimte.Als ouders kun je zo tijdens het avondeten ook weer es een normaal gesprek voeren omdat de kinderen zichzelf vermaken.Je kunt zelf je drankjes (o.a. biologische wijnen)pakken en dit bijhouden op een lijstje bij de koelkast. Aan het einde van je verblijf reken je dan af.Dit gaat allemaal op basis van goed vertrouwen en vonden wij een bijzondere ervaring.Wij hebben lig voor volgend jaar alweer geboekt!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 9L. Valk13-08-2015

Zeer goed hotel!

Mooie ligging met uitzicht op de bergen. Gastvrij ontvangen met heel vriendelijk personeel. Mooie kamers en erg schoon. Heel goed ontbijt met gerechten die ze zelf maken. We zijn een nacht langer gebleven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Christa Stenger27-02-2014

goed, mooi gerenoveerd hotel

Mooi uitzicht op de bergen, het hotel ziet er prachtig uit.. Binnen ziet het er ook prachtig uit, veel hout en mooie materialen, de kamers zijn verzorgd en ruim. Wij hadden een familie suite. Er zijn wel wat kleine aanpassingen nodig in onze kamer. Het hotel was in februari nog niet af, maar voor alles werd een oplossing gezocht. De eigenaren waren erg vriendelijk en toonden veel interesse. Het ontbijtbuffet en diner waren heerlijk. Het ligt een paar minuten rijden van Lermoos en iets verder van Ehrwald (10 minuten), in Biberwier zelf kun je ook skiën.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 9Frank19-01-2009

WIESENHEIM IS WEER WIESENHEM

Ik schreef vorig jaar dat de familie Fasser niet langer dit hotel uitbaatte, en kijk: een half jaar later heeft men de draad weer opgepakt!

Wiesenheim is weer zoals het vroeger was: gemoedelijk, familiaal, gezellig, mooie kamers, goed eten, niet te druk, in een ontzettend mooie ligging (aan de voet van de Sonnespitze, met zicht op de Zugspitze en Marienberg): kortom, een plaats die men zoekt om tot rust te komen, en dicht bij de wintersportfaciliteiten (zeer sneeuwzeker gebied, meestal zonder veel problemen tot april skiën)

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9Frank15-04-2008

ik kom al 33 jaar in dit hotel. De gastvrijheid van oma en Conny zijn onevenaarbaar. Ik vind het een ideaal hotel voor kinderen: niets moet,en bijna alles kan, kinderen kunnen gewoon rondlopen, zonder dat een of andere ober zich druk maakt. Ik heb altijd uitgekeken naar het ontbijt: lekker lang ontbijten tot 10u is daar daar geen probleem.

Onlangs is echter het hotel overgenomen. De gastvrijheid en genegeheid van weleer zal je er niet meer terugvinden: hetgeen dit hotel zo uniek maakte is er niet meer... Hopelijk beginnen ze elders een nieuw hotelletje

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in april 2008

• 9Hans en Liesbeth van Vroenhoven20-11-2004

Prima hotel,wij komen er al 11 jaar zowel in de zomer als in de winter. Je kan er fijn op je sokken en je in vrije tijdskleding relaxen. Dit is nu een typisch Oosterijks hotel,waar je je meteen thuis voelt. Een echte apre-ski is er niet,maar als 5 min. met de taxi rijdt,kom je in Lermoos(3 km.)ruim aan je trekken. Het voordeel eraan is wel dat s'avonds lekker rustig kan slapen. In zomer is dit ook een perfect wandel en fietsgebied Wij komen al 20 jaar,zomer en winter in Oostenrijk,Wiesenheim is een echte aanrader!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in november 2004