Appartement Landvilla Romantika

Kleine hotelsWeer vandaag-6°-12°
Appartement Landvilla Romantika
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landvilla Romantika voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooie accommodatie

Ferdinand,
3-8-2015

Het appartement is praktisch en handig ingericht. Alles is aanwezig. Mooi uitzicht op de Zugspitse. Groot terras waar je in de zon, maar ook kunt kiezen voor schaduw. Het ligt iets hoger in het dorp, daardoor erg mooi uitzicht op de bergen. Monja, de gastvrouw is erg vriendelijk en behulpzaam, niets is teveel. We kregen 2x per week nieuwe handdoeken/theedoeken en ook eventueel nieuw beddengoed. Alles aanwezig, van afwasblokjes tot wcpapier en van vuilniszakjes tot bakpapier. Is het op, dan eordt het aangevuld. Er is ook een wasmachine voor 3 appartementen en dit is inclusief waspoeder!! Echt waar voor je geld. 2 Weken heerlijk genoten, voor herhaling vatbaar.

Kenmerken

Een prachtig plekje

Anneke Akkermans
16-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Landvilla Romantika in Lermoos is een echte aanrader. Fijn appartement direct aan de piste. Even een bochtje om een naast gelegen appartement en je staat op de piste. De gastvrouw Monica doet er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te laten zijn. Erg gastvrij en altijd bereikbaar.

Comfort

Frank
29-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wederom hadden we het Residenz app voor 4 volw geboekt. En wederom kregen we het Zugspitz app van 220 vierkante meter. 2 badkamers! 3 toiletten, sauna, ligbad, garage en p-plaats. Enorm terras mét BBQ, loungeset en grote eettafel. Eetkeuken. Het uitzicht op de Zugspitz is fantastisch. Goede service en verzorging van de eigenaren, zij zijn altijd bereikbaar.

Zowel in zomer als winter is dit app een perfect vertrekpunt. Prachtige bergtochten gemaakt. Een tip is de Wiener Schnitzel in de Dorfstube in Lähn, een dorpje verderop. Alufolie wordt aangeboden om eten mee te nemen.

Gunstig gelegen appartement

Arjan
26-6-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vrij ruim appartement, direct aan de piste gelegen. Het is mogelijk om half pension te boeken in het naastgelegen hotel maar je moet wel apart afrekenen. Appartement is ruim voor een gezin van 4 en vrij luxe ingericht. De totale oppervlakte is goed te doen voor een week, maar met meer dan 4 te klein.

• Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Landvilla Romantika in Lermoos is een erg leuk Oostenrijks ingericht appartement. Het is vlakbij de skipiste gelegen met uitzicht op de Zugspitze. Het ligt ook naast Hotel Rustika, waar je heerlijk kunt dineren. De broodjes service is goed geregeld. De staat van de kamers is uitstekend, het personeel klantvriendelijk en behulpzaam. Voor ons zeker een plek om nog een keer te bezoeken.

Geweldig appartement op een mooie plek!

dennis pot
4-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

De prijs/kwaliteit verhouding was zo goed vanwege de periode, twee weken later kostte het 100 euro per nacht meer. Dat is het huis ook wel waard maar voor ons was dat te duur geweest.

De inrichting is super, hele ruime woonkamer, mooie slaapkamers, twee badkamers waarvan 1 en suite en erg groot!

Broodjesservice was netjes. Einde van de piste 50 meter boven/naast het huis. Er is wel een pand in aanbouw pal achter de woning dus geen uitzicht op de pistes aan de achterkant.

Voor herhaling vatbaar

willie
25-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Leuk, groot, net, compleet, appartement.

Ligging iets hoger in het dorp.

Mooi terras voor de woning met zicht op zugspitze.

Twee slaapkamers, ruime huiskamer, Badkamer met douche en Toilet

compleet ingerichte Keuken met Vaatwasser( was tijdens ons verblijf defect) Hetelucht combi oven.etz.etz

Schitterende omgeving met als hoogtepunten de Zugspitze en de seebensee echt een aantader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landvilla Romantika in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landvilla Romantika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.