Hotel Klockerhof

Het was top

Familie.de Haas
30-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een zeer gastvrij hotel, met erg vriendelijk personeel. Het was voor ons de tweede keer in dit hotel .Het was top.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Fam Keeris
25-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor ons de tweede keer in dit hotel. Medewerkers en eigenaar zijn supervriendelijk, het eten is hier fantastisch en het staat in een geweldig mooie omgeving. Heel veel wandelmogelijkheden.

een aanrader

ilse van hoornick
20-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

prijs/kwaliteit is dit hotel top. Lekker gevarieerd eten. Supervriendelijke gastheer waar je alles aan kan vragen, ook het personeel is heel vriendelijk en de receptioniste spreekt zelfs Nederlands. Overal heel netjes en proper.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Klockerhof voor je op een rij gezet:

zoek niet verder, hét hotel heb je gevonden !

Mooi, mooie ligging , goed hotel en toppersoneel !
18-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kom al 12 jaar in Lermoos ... verschillende hotels bezocht en blijven plakken in Klockerhof.... Een zeer mooi hotel, met een modern tintje waar de oostenrijkse sfeer ook is blijven hangen.... je merkt het meteen bij het binnenkomen...Mooie entree en daarbij het vriendelijk ontvangst. Alle vragen worden u beantwoord, het personeel is zeer bezorgd om zen gasten en zullen u alle dagen op u wenken bedien. Lekkere uitgebreide kaart. Meer dan keuze genoeg , en telkens een "reservekaart" als noodopvang. Mooie kamers waarbij een heel deel weer nieuw zijn gerenoveerd. het hotel bestaat uit een ouder gedeelte en een nieuwbouw. Geen zwembad of brubbelbad maar dat stoort ons niet.wel een uitgebreid welness met sauna, dampbad, verwamde waterbedden en relaxzetels. Thee aanwezig in de welness. Mooi ski-opbergruimte en grote garage. hotel zeer rustig gelegen aan een doodlopende straat, heel mooi zicht op de zugspitze en lermoos dorp vanaf het hotel... wij gaan er voor de 6 de keer naartoe en kijken er weer volop naar uit ! Prijs/kwaliteit een sterke aanrader !

Gereisd Met partner in maart 2016

Gewoon degelijk en goed

Tom
19-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi hotel, uitstekende service en prachtige wellness (zonder zwembad maar daar maal ik ok), uitstekend ontbijt, diner oke, wel een minuutje of 10 lopen naar de lift. Personeel erg behulpzaam en vriedndelijk. Typisch een hoten waar je vaker heen gaat, niets fout mee.

Gereisd Alleenreizend in januari 2016

Het is telkens opnieuw thuiskomen en genieten

Martine
2-8-2015

Het is reeds het vierde jaar dat we logeren in hotel Klockerhof. Het is gewoonweg fantastisch. We verblijven er telkens 1 week en na al die jaren ontdekken we nog steeds nieuwe plekjes om te bezichtigen in de omgeving. Het hotel is super. Kamers, bediening, eten.

Gereisd Met partner in juli 2015

Opnieuw geslaagd verblijf

filip.busschaert
16-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

We bezochten dit hotel voor de tweede keer. Warm onthaal, het voelde aan als thuiskomen. Dit keer verbleven we in een vernieuwde junior suite, gezellig en smaakvol ingericht. Eten en service opnieuw super!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2015

Heerlijk verwend

Bianca
2-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gastvrij met een grote letter G! Mooie ligging. Vanuit onze kamer met erkertje hadden we zijdelings uitzicht op de Zugspitze. Een erg mooie inrichting bij het nieuwe gedeelte (entree, receptie, hotelbar en restaurant en de Vitaloase). De oprechte aandacht die alle medewerkers voor ons hadden voelde hartverwarmend. Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2015

Klockerhof is Top

fam.coppens
1-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Klockerhof is onze vaste stek geworden voor de wintervakantie ! Wij voelen ons hier écht thuis - Alles verloopt prima, zéér klantvriendelijk -

Gereisd Met partner in januari 2015

Tot rust komen en verwend worden

hhvanderwal
2-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn al een aantal keren in verschillende jaargetijden naar de Klockerhof geweest. Het is een net en gezellig hotel, waar je als gast je thuis voelt. Het eten is er heerlijk en de gastheer Christiaan neemt de tijd voor een belangstellend praatje en advies. De omgeving is prachtig en als je van ondernemen houdt is er genoeg te zien. Voorheen maakten we met veel plezier gebruik van de welness van het hotel (erg mooi), maar omdat dit niet meer in badkleding is toegestaan hebben we dit de laatste keer gemist. We zullen hier zeker nog vaak terug komen.

Gereisd Met partner in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klockerhof in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klockerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.