Gasthof Juchhof

9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,7

39 reviews over Gasthof Juchhof in het Nederlands

Met jonge kinderen

Zeer goed, aan te bevelen

Simone
19-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer gastvrij, mooie ruime en schone kamer, goede ligging en een goed restaurant. Dit alles tegen een gunstig tarief, de moeite waard dus.

Fantastisch....

Tonny Broeksteeg.
11-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een mooi hotel.vriendelijk personeel.dichtbij de gondel.lekker eten.

Uitstekend hotel en locatie

Barry
6-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk hotel. Zeer gastvrije benadering en hulpvaardig. Goede parkeergelegenheid en naast de gondel. Wij komen hier zeker nog een keer terug

Heel goed hotel

Th. Vonken
27-1-2018

Mooie kamers, prima eten. Bij halfpension alleen als het druk is dineren in de ontbijtzaal is minder leuker leuk.

Een TOP hotel,echte aanrader!

Leona Verlouw
7-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Perfekt gelegen aan de piste en Apresski.

Kamers en badkamer zeer schoon en goede bedden.

Al het personeel even aardig en erg behulpzaam.

Uitgebreid ontbijtbuffet en zeer lekker avondeten(wij hadden halfpension),

Voor herhaling vatbaar.

Wel een min puntje,er wordt gerookt in en om de bar bij het restaurant.

Zeer gastvrij en niets is een probleem

Herman
13-2-2017

Ligt aan de piste.

Skiverhuur naast de deur.

Super aardig personeel wat denkt in mogelijkheden ipv van moeilijkheden.

Honden zijn niet alleen toegestaan maar ook overal echt welkom.

Heerlijke maaltijden.

Niet verheugen op de muziekavonden. Zijn al jaren hetzelfde suffe repertoire.

Er wordt gerookt in de bar! Dat trekt ook het hotel en restaurant in.

Geen lunchpakket bestellen voor de terugreis. Kost €10 voor een paar zielloze Duitse boterhammen met fabriekskaas die de avond ervoor gesmeerd zijn en een over de datum snack! Maar daar kom je op de terugreis dus pas achter.

Peanuts tov het hele verblijf hoor!

Prima hotel.

Th. Vonken
7-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi hotel met vriendelijk personeel . Niets is te veel, vraag en wordt voor je gezorgd. Het eten is prima en erna kan men een gezellig uurtje aan de bar doorbrengen.

Mooie kamers met goede bedden.

Gasthof met een goed restaurant

Hamstra
28-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Op doorreis naar Italië verblijven we vaak een paar dagen in Lermoos of Ehrwald. Dit gasthof is aan te raden om een paar dagen te verblijven. Goed restaurant, super ontbijt, mooi familiekamers en aardig personeel. In Lermoos zit verder een mooi buiten zwembad. Het gasthof is direct aan de skipiste en de liften gelegen. Ideaal voor wandelen e/o skiën. Verder ligt het vlakbij het centrum van Lermoos. Toen wij er begin augustus waren was het opvallend druk in Lermoos. Niet eerder in de zomer zoveel volle terrassen gezien.

Geweldig hotel, een aanrader!

Heemstono
26-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben hier op de heenreis naar Italië overnacht. Dit beviel zo goed, dat we iets eerder uit Italië zijn teruggekeerd en 4 dagen in dit hotel zijn gebleven voordat we naar Nederland reden. Supervriendelijk en attent personeel, wist onze naam voordat we ons hadden voorgesteld, vroegen naar onze vakantie in Italië en checkten regelmatig bij ons of alles naar wens was.

Hotelkamers zijn ruim en erg schoon. Stevige bedden, fijne douche, prachtig uitzicht vanaf het balkon. Ligging is super: midden in het dorpje en direct aan de lift/gondel. Je loopt het hotel uit, een klein stukje omhoog en je stapt zo de gondel in. Tip: neem het Z-ticket! Kun je alle liften, zwembaden etc. mee in, is veel goedkoper dan overal los tickets kopen.

Ontbijtbuffet is prima. 's Avonds aten we in het restaurant, waar het iedere avond ook druk was met mensen uit het dorp zelf. Echt een aanrader om hier te eten; 5 keer erg goed gegeten voor prima prijzen.

We voelden ons erg thuis hier. In de winter komen we zeker terug voor de skivakantie!

Geweldig hotel, erg klantvriendelijk

Linda
3-1-2016

We zijn hier afgelopen zomer geweest op doorreis naar Italië. De ontvangst was zeer hartelijk, de kamer was super (ideaal dat de kinderen hun eigen afgesloten kamer hebben binnen je eigen kamer). We konden 's avonds lekker nog op balkon zitten terwijl de kinderen lekker lagen te slapen. Speelkamer ook ideaal en ligging van hotel perfect, direct naast de kabelbaan.

Eten was ook prima, bediening ook vriendelijk.

Onze dochter had haar knuffel laten liggen in het hotel. Daar kwamen we in Italië pas achter. Contact gehad met het hotel en ze hebben de knuffel kostenloos opgestuurd, super service!

Wij gaan dit jaar weer, maar dan 2 nachten :-)

We hebben een aantal aanbieders voor Juchhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Juchhof in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Juchhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.