Appartement Haus Panorama

Appartement Info

Meer appartementinfo

4 reviews over Appartement Haus Panorama

• 9Christel26-02-2019

Reeds voor de 37ste keer naar Lermoos op vakantie geweest. Bijna al die keren in Haus Panorama verbleven. Prima appartementen direct naast het dalstation van de Grubig 1. Zeer gastvrije eigenaren voor wie niets teveel is.

Wij komen zowel in de winter als de zomer in Lermoos. 's Winters om te skiën en te wandelen. Doordat de pistes op de noord helling liggen zijn ze ook bij zonnig weer in prima conditie. Daarnaast kan je met je skipas ook in de omliggende dorpen (Ehrwald, Biberwier, Berwang en Bichlbach) skiën. Ook kan je op de Zugspitze gaan skiën. Wanneer je geen zin hebt om de auto te nemen, dan kan je gratis met de skibus naar de diverse dorpen.

Ook zomers kan je je prima in Lermoos en omgeving vermaken. Mooie wandelingen maken, zwemmen in Panoramabad of Blindsee. Je hoeft je in de Tiroler Zugspitzarena zeker niet te vervelen!!!

Met oudere kinderen

• 2017
    9Kees en Tilly08-05-2017

Prachtige wandel omgeving ; rust !

Het was een heerlijk verblijf , een mooie wandelimgeving met veel mogelijkheden. Rust en prachtige natuur ! Meertjes en kabelbaantjes ( helaas niet open in het tussen seizoen,) de infra rood sauna gratis beschikbaar ! De gastvrouw was lief en verzorgde het ontbijt prima , haar moeder verzorgde de kamers prima ! Prachtig uitzicht vanaf eigen balkon. Wij voelde ons thuis ! Super !

• Oude reviews

9Herry en Rita28-08-2011

Mooie plek met hele aardige gastvrouw.

We werden vooraf al per email een fijne reis toegewenst door de gastdame Renate. We hadden logies/ontbijt, we werden daarbij heel persoonlijk benaderd, Renate hielp ons waar ze kon, elke ochtend konden we rekenen op een heerlijk ontbijtje. Ik heb een dag hevige rugpijnen gehad en ze regelde direct haar dochter Karin om mij even te masseren, Karin is sportmasseur. Het meubilair in huis was wel wat gedateerd maar schoon en op z'n Oostenrijks ingericht. De kamers werden goed en schoon gehouden door ook haar dochter Karin. Al met al hebben wij een fijne week gehad in Hause Panorama. Zeker aan te bevelen, ook voor bv de wintersport.

• 7Hans20-10-2010

E zijn hier vaker geweest

Ouderwetse inrichting maar goed verzorgd. Het ontbijt was overvloedig en goed.

Met vrienden

0 tips over Appartement Haus Panorama