Appartement Haus Martha

Meer appartement info
Tonen op kaart

13 reviews over Appartement Haus Martha

• 10Ben Elfrink16-06-2019

Een hotel met voortreffelijke ligging en kwaliteit

Mijn bevindingen zijn alleen maar plus! Prachtig, echt Oostenrijks hotel met zeer mooie en nieuw ingerichte kamers. De eigenaars zijn super vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Het lijkt haast wel familie ! Het ontbijt (Apart te bestellen) is voortreffelijk en gezellig. De bedden liggen zeer goed, dus elke morgen goed uitgeslapen. De ligging van het hotel is sprookjesachtig mooi met een prachtig uitzicht op de Rauher Kopf en de Sonnenspitze! Er is met het openbaarvervoerbedrijf een goede verbinding met Lermoos, Ehrwald en Garmisch-Partenkirchen. Verder kun je je hart ophalen met allerlei wandelingen door de "Moos" ( een vlak gedeelte tussen Ehrwald-Lermoos en Biberwier) en bergtochten met of zonder lift.

Een super vakantie bij Haus Martha

Ben en Marijke Elfrink

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10R. Hage30-09-2018

Heerlijk genoten!

Ik was hier (nu voor de 2e keer) 2 weken samen met mijn moeder en we hebben deze weken weer heerlijk genoten van het appartement, het eten en de mooie natuur. Er is genoeg te doen en te zien in deze schitterende omgeving.

Alles is goed verzorgd in het appartement (prima keuken, douche/toilet, slaapkamer(s), broodjesservice en WIFI) en de gastvrouw en heer zijn zeer vriendelijk. Je mag en kan alles aan ze vragen.

Volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Fianke08-01-2018

uitermate gastvrij

erg vriendelijke ontvangst. Ondanks de last minute boeking en het korte verblijf (3 nachten) alles tot in de puntjes verzorgd. Kinderen konden in een aparte kamer slapen zodat de slaapbank niet gebruikt hoefde toe worden. Infraroodkabine is heerlijk na een dag skiën!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• 2017
    8Hanneke16-04-2017

Mooi ruim appartement op een rustige lokatie.

Prima appartement, lekker ruim.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 8Fam.v.d.helm.18-03-2017

Fantastisch mooi huis.

Mooie lokatie nette kamer en schoon aardige huisbaas skigebied is klein maar je kunt er leuk skien.

Gereisd met partner in maart 2017

• Oude reviews

10Familie Cornelissen17-02-2016

Super mooi appartement op zeer rustige ligging

Prachtig appartement, zeer rustige ligging, prima uitgerust.Vriendelijke huisbaas en aan een zeer correcte prijs. Zeker een aanrader.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 10ronald vos05-01-2015

Geweldige plek

Wij hadden een appartement en 2 x 2 persoons kamer deze waren erg ruim en zeer net. Het ontbijt was super lekker en iedere morgen een vers gekookt eitje,alleen zit het ontbijt er niet standaard bij. Verder zijn de gastvrouw en heer super vriendelijk en erg behulpzaam met alles te regelen voor een super vakantie, en dat is ze zeker gelukt want we gaan weer terug. Het skigebiet is niet erg groot maar ideaal voor families en kinderen en beginners en voor als de dorpen Lermoos en Ehrwald overspoeld worden door massa's mensen is dit een zeer goed alternatief lekker rustig.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

• 9marc.p.zm06-01-2012

Ruim appartement met vriendelijke eigenaar

Met z'n 5-en (3 kinderen) gebruik gemaakt van de woning op de 1e etage met 2 slaapkamers, daardoor lekker ruim. Prima verblijf gehad, gastvrij ontvangen, 's ochtends altijd broodjes aan de deur. Alles goed schoon. Ligt op een mooie plek, met kinderen net te ver lopen met ski schoenen en ski's maar anders is het een heel klein ritje met de auto naar de piste zelf in Biberwier.

Alles positief dus, enige minpuntje, er was internet toegang toegezegd, maar die was er niet en heb ik uiteindelijk in het nabij gelegen Cube Hotel wel gevonden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 10Cor06-09-2010

Geweldig apartement!

Goed verzorgd en ingericht apartement. Vriendelijke mensen, altijd bereid te helpen en geven van informatie, al weten we na 20 jaar zelf al heel veel te vinden.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9fam. Dijkstra17-03-2010

Prima!

Zeer tevreden over dit appartement. Mooi dicht bij de piste en vooral een ruim appartement met alle gemakken voorzien.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2010

1 tip over Appartement Haus Martha

• marc.p.zm, 06-01-2012

Ski les voor kinderen is hier echt ideaal, de 1e piste is zo lekker breed en gelijkmatig en daardoor zo overzichtelijk (en met stoeltjes lift). De school is geheel ingericht op kinderen die Nederlands praten dus de ideale plek om relaxt te leren skiën.

0 vragen over Appartement Haus Martha

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinLees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips

• SaunaInfrarood sauna