Appartement Haus Marlene

19 reviews over Appartement Haus Marlene

• 2018
    9Bianca04-08-2018

Super

Schoon huis, goede bedden. Fantastisch uitzicht, gastvrouw/gastheer stonden altijd voor je klaar. Zeer kindvriendelijk

• 2017
    9Vincent21-03-2017

Hele fijne lokatie, dicht bij liften.

Hele aardige en behulpzame eigenaars. Andrea ziet er sportief uit en Kurt ook. Ontbijt prima. Geen gebakken spek maar dat hoeft ook niet. Parkeren geen probleem. Lopen naar lift goed te doen. Dicht bij de winkelstraat. Wel beperkt dorp. Supermarkt op loopafstand. Prijs kwaliteit is echt heel goed. Als de sneeuw goed is en koud genoeg hoef je niet verder te rijden. Ook voor kleine kinderen heel geschikt gebied.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

10S. namtrooV07-03-2016

Super appartement!

We waren met een groep van totaal 5 volwassenen en 3 kinderen (7,11 en 1 jaar). Ligging van het huis is gunstig, verder is het huis van alle gemakken voorzien (speelkamer voor kinderen, sauna, wasmachine). Het appartement was schoon en ruim, van keukengerei tot handdoeken alles in overvloed aanwezig. Eigenaren ontzettend vriendelijk en behulpzaam!

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 8mya25-01-2016

prima appartement in fijn dorp

We zijn er in december 1 week geweest in het appartement en 1 week op kamers. Beide prima. Aardige en zeer behulpzame eigenaren Andrea en Kurt Schuster. Altijd fijn als ze je bijv. helpen herinneren aan alle dagen rond kerst dat de supermarkten níet open zijn en wat dan wel de mogelijkheden zijn. Geïnteresseerd maar niet opdringerig. Allerlei aardige lekkere verrassingen met Kerst en Oud en Nieuw voor de gasten, ook speciaal voor de kinderen. Prima ligging in het dorp op loopafstand van de liften, ook voor de kinderen goed te doen. En vlakbij een grote speeltuin en voetbalkooi, lekker buiten spelen. En binnen ook speelruimtes en gratis wifi. Alle kamers hebben een heerlijk terras op het zuiden met prachtig zicht op de skipistes. Wij blijven er komen!

• 8reinier25-08-2015

volgende keer weer

prima plek als tussenstop naar italie. goede bedden, ruime kamer. Ontbijt sober maar voldoende.

• 9anita van wely18-08-2015

Een heel fijn appartement om te verblijven.

We hebben hier onze zomer vakantie doorgebracht. En dit is prima bevallen. Voor de kinderen, 2 en 6 jaar. Is er genoeg te doen. Buiten zijn diversen speeltoestellen en ook binnen in de speelkamer is er van alles te doen. Prima bedden, goed uitgeruste keuken. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

• 8willie22-12-2012

Mooie ligging Mooi uitzicht

Mooie ligging net buiten en toch midden in centrum. vanaf balkons mooi uitzicht op bergen (zonnespitze). Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Nette woningen Gratis wifi

• 7Fam. Horst18-03-2011

goed, maar wat ouder appartement

We hebben het prima naar onze zin gehad hier, Het appartement is al wat ouder, vooral de woon/slaapkamer. Verder prima schoon en aardige mensen. Goed te lopen naar de gondellift, winkel en centrum

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 7Gin 11-02-2011

zakelijk

Alles in orde in de appartement maar niet bijzonder. In mijn vorige bestemmingen in Zweden en Noorwegen zaten we beter!

Al met al alles netjes en aanwezig dus niets te klagen maar we zijn het beter gewend

De eigenaren waren vriendelijk doch ook zakelijk.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 8J.Derikx30-05-2010

Prima appartement met uitstekende ligging

De appartementen zijn schoon, ruim opgezet met een keurige inrichting. Vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht over het plaatsje Lermoos. De gastgevers zijn zeer behulpzaam. In de plaats zelf zijn een aantal goede tot zeer goede eetgelegenheden aanwezig.

0 tips over Appartement Haus Marlene

0 vragen over Appartement Haus Marlene