Pension Haus Lusspark

Pension
Pension Haus Lusspark
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Lusspark voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Haus Lusspark in het Nederlands

We gaan hier NIET meer na toe!

Hans Borggreve
9-8-2010

We waren hier met een groep van 12 mensen. In eerste instantie werden we vriendelijk door de eigenaresse begroet. Tijdens de week veranderde dit er kon geen woord meer vanaf. Het ontbijt was wel heel karig voor de gevraagde prijs. Koffie was lauw, broodjes soms op.

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Lusspark in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Lusspark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.