Pension Haus Lusspark

Pension
Pension Haus Lusspark
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Lusspark voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Haus Lusspark in het Nederlands

Fantastische plek middenin Lermoos

Arno Van Ham
26-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Korte skivakantie. Haus Lusspark ligt midden in het dorp, vlakbij de liften maar toch rustig. Mooi pension/appartement. Zeer schoon en fam Schuster doet er alles aan om het naar je zin te maken. Zeer schonen en ruime kamers met prachtig uitzicht.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Lusspark in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Lusspark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.