Pension Haus Lusspark

Linda
21-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Je kijkt vanaf de kamer zo op de berg en ook vanaf de ontbijtzaal

Gereisd Met partner in februari 2016

Super app, in het centrum en bij piste, rustig

sasss13
12-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Al jaren naar Alpenstern in Ehrwald. Skiën altijd in Lermoos dus afgelopen week voor het eerst een switch naar Haus Lusspark en dus Lermoos zelf. Gereserveerd voor een 2p appartement maar kwamen een 4/6peroons. Al vanaf 12am in te checken. Mooi als je er in 8 uur al bent. Dus vroeg vertrokken en zo al een halve dag erbij. Ruim appartement. Heerlijke matrassen. Lekker stevig. Woonkamer, slaapkamer, keuken met eethoek, badkamer. Oostenrijkse stijl maar: schoon! Echt schoon.

Beneden drankjes/drank te krijgen. Je kan lekker je eigen gang gaan. Wij wilden betalen maar de eigenaresse zei: komt wel. Geen gejaag of gevraag. Alle gezinsleden hatelijk. Ook de schoonmaaksters.

En dus: wij komen hier zeker terug!

Gereisd Met partner in januari 2014

mooie locatie voor overnachting

a_e_meijdam
19-10-2013

Pension is prachtig gelegen.Uitzicht fenomenaal, kamers goed. Ontbijt prima met verse producten en heerlijke koffie. Het plaatsje biedt zeer weinig vertier in half oktober. van de 7 restaurants waren er 2 open.De vakantie en rustdagen zijn in Lermoos slecht op elkaar afgestemd.Voor een overnachtig is er mee weg te komen, bij langer verblijf is dit niet fijn.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Rustige ligging

m.wijers
25-5-2012

Op doorreis naar Italie hier overnacht. Een van de weinige hotels/ pensions dat geopend was begin mei. Kamer is schoon, maar wel wat gedateerd. Dit geldt ook voor de badkamer. Het ontbijt is sober, maar de broodjes waren wel vers op zondag. Ligging is in het centrum, maar toch rustig met uitzicht op de bergen. We betaalden € 50 voor een 2pk met ontbijt. Er is geen mogelijkheid om 's avonds te eten, maar er zijn voldoende restaurants op loopafstand. Voor 1 a 2 nachten prima, maar voor een langer verblijf toch liever wat meer luxe.

Gereisd Met partner in mei 2012

Prachtig

Franc
26-8-2009

Wij gingen op de bonnenfooi richting Oostenrijk en kwamen bij dit pension terecht. Prachtig uitzicht over de bergen en de Zugspitze! Heel vriendelijke en behulpzame uitbaatster. Ontbijt prima, (bad)kamer ruim en netjes.

Gereisd Met partner in Wed Aug 26 2009 08:39:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Lusspark in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Lusspark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.