Pension Haus Lusspark

Bianca
9-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Perfect en netjes verblijf. Een prima kwaliteit en prijs verhouding.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek middenin Lermoos

Arno Van Ham
26-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Korte skivakantie. Haus Lusspark ligt midden in het dorp, vlakbij de liften maar toch rustig. Mooi pension/appartement. Zeer schoon en fam Schuster doet er alles aan om het naar je zin te maken. Zeer schonen en ruime kamers met prachtig uitzicht.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische accommodatie

Linda
21-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Je kijkt vanaf de kamer zo op de berg en ook vanaf de ontbijtzaal

Gereisd Met partner in februari 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Lusspark voor je op een rij gezet:

Super app, in het centrum en bij piste, rustig

sasss13
12-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Al jaren naar Alpenstern in Ehrwald. Skiën altijd in Lermoos dus afgelopen week voor het eerst een switch naar Haus Lusspark en dus Lermoos zelf. Gereserveerd voor een 2p appartement maar kwamen een 4/6peroons. Al vanaf 12am in te checken. Mooi als je er in 8 uur al bent. Dus vroeg vertrokken en zo al een halve dag erbij. Ruim appartement. Heerlijke matrassen. Lekker stevig. Woonkamer, slaapkamer, keuken met eethoek, badkamer. Oostenrijkse stijl maar: schoon! Echt schoon.

Beneden drankjes/drank te krijgen. Je kan lekker je eigen gang gaan. Wij wilden betalen maar de eigenaresse zei: komt wel. Geen gejaag of gevraag. Alle gezinsleden hatelijk. Ook de schoonmaaksters.

En dus: wij komen hier zeker terug!

Gereisd Met partner in januari 2014

mooie locatie voor overnachting

a_e_meijdam
19-10-2013

Pension is prachtig gelegen.Uitzicht fenomenaal, kamers goed. Ontbijt prima met verse producten en heerlijke koffie. Het plaatsje biedt zeer weinig vertier in half oktober. van de 7 restaurants waren er 2 open.De vakantie en rustdagen zijn in Lermoos slecht op elkaar afgestemd.Voor een overnachtig is er mee weg te komen, bij langer verblijf is dit niet fijn.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Rustige ligging

m.wijers
25-5-2012

Op doorreis naar Italie hier overnacht. Een van de weinige hotels/ pensions dat geopend was begin mei. Kamer is schoon, maar wel wat gedateerd. Dit geldt ook voor de badkamer. Het ontbijt is sober, maar de broodjes waren wel vers op zondag. Ligging is in het centrum, maar toch rustig met uitzicht op de bergen. We betaalden € 50 voor een 2pk met ontbijt. Er is geen mogelijkheid om 's avonds te eten, maar er zijn voldoende restaurants op loopafstand. Voor 1 a 2 nachten prima, maar voor een langer verblijf toch liever wat meer luxe.

Gereisd Met partner in mei 2012

We gaan hier NIET meer na toe!

Hans Borggreve
9-8-2010

We waren hier met een groep van 12 mensen. In eerste instantie werden we vriendelijk door de eigenaresse begroet. Tijdens de week veranderde dit er kon geen woord meer vanaf. Het ontbijt was wel heel karig voor de gevraagde prijs. Koffie was lauw, broodjes soms op.

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Prachtig

Franc
26-8-2009

Wij gingen op de bonnenfooi richting Oostenrijk en kwamen bij dit pension terecht. Prachtig uitzicht over de bergen en de Zugspitze! Heel vriendelijke en behulpzame uitbaatster. Ontbijt prima, (bad)kamer ruim en netjes.

Gereisd Met partner in Wed Aug 26 2009 08:39:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk pension

Bartelet
27-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel gast vrij pension, met ruime vakantie woningen, eigenaresse is heel vriendelijk, kinderspeelkamer, verwarmde ski opslag, prive parking, rustig gelegen maar toch heelcentraal, liften binnen 5 min op loop afstand.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2008

Zeer goed pension

Jack
25-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

We komen er al een aantal jaren, vakantiewoningen zijn lekker ruim, de mensen zijn er vriendelijk. Kinderspeelkamer, piste 5 min lopen. echt een aanrader,

Groet Jack

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Lusspark in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Lusspark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.