Gasthof Haus Grubigblick

Gasthof Haus Grubigblick
6,7

• Ligging t.o.v. pistes8,3

3 reviews over Gasthof Haus Grubigblick in het Nederlands

Gewoon goed voor de prijs.

Ad
11-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen nu zo'n 14 jaar zowel zomer als winter in Lermoos.

Sinds 5jaar in dit appartement en naar alle tevredenheid.

We zijn altijd goed en vriendelijk te woord gestaan.

Vorig jaar was de auto in gesneeuwd op de ochtend van vertrek dus ik dacht wordt een late vertrek.(zie foto's)

Tijdens het ontbijt had de heer des huizes de hele parkeerplaats en tussen de auto's sneeuwvrij gemaakt.

In maart gaan we hier weer een weekje logeren.

oplichting

j_avoird
19-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

mensen zijn niet eerlijk zeggen dat wij afbellen is helemaal niet zo verhuren het gewoon weer en houden de 100 euro aanbetaling ???? dus lekker wij 100 euro kwijt en 100 euro verdient nee gekregen met niks doen en dan wel 100 euro een jaar geleden betaald

gr Zeer teleur gestelde nederland joop

Heerlijk gewoon!

Kiki Brouwer
    23-7-2009
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen er al 17 jaar en is gewoon ons 2de thuis,we komen er ieder jaar en je kan vanuit daar overal heen rijden.De eigenaars zijn ook erg aardig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Haus Grubigblick in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Haus Grubigblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.