Appartement Haus Goldeck

Meer appartementinfo

36 reviews over Appartement Haus Goldeck

• 8Cor Strijk17-01-2019

Geweldig

Met een tiental collega,s wezen skiën in lermoos/Ehrwald. Accommodatie super Pistes super.

• 2018
    10Moonemans19-07-2018

Goldeck is the place to be in Tirol

Absoluut fenomenaal! Geweldig vriendelijke eigenaresse, die maar één doel heeft: jou een geweldige tijd laten beleven daar. WiFi is een ramp, maar je bent op vakantie!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 9jenneke28-02-2018

heerlijk om daar te zijn

prima appartement heerlijk ruim met allerlei voorzieningen. op loopafstand naar de gondel onderaan de piste. spullen in depot, scheelt hoop gedoe iedere dag. stukje lopen naar de supermarkt, heerlijke restaurants in dorp en op piste.kortom gaan volgend jaar weer die kant op.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 2017
    10M. Verkerk26-08-2017

Lermoos leuke plaats, wel wat toeristisch maar dat weet je in Tirol. Leuke winkeltjes en restaurantje in het dorp en het appartement lag aan het eind van de hoofdstraat. De Wifi was zwaar knudde, maar de rest echt perfect! Alles super schoo. Netjes, groot appartement en helemaal compleet met beddengoed, handdoeken, toiletpapier en zeep en shampoo vaatwasser, 4 kookplaten magnetron, waterkoker noem maar op. Aan twee zijden een balkon en ook nog eens bijzonder vriendelijke eigenaars.... echt super super super. Hier gaan we graag vaker heen, liefst morgen al!!

• 10Helena29-05-2017

Prachtig appartement

Prachtig appartement, groot en dichtbij de skiliften.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9jenneke12-02-2017

prima verblijf bij haus goldeck

niets op aan te merken, prima app. groot, keuken compleet ingericht zelfs afwasmachine, badkamer, grote slaapkamers, vlak bij piste, 5 minuten lopen. zeer vriendelijke ontvangst bij aankomst. kortom heerlijke week gehad.

• Oude reviews

10Willem,Heleen, Gerda, Jenneke02-02-2016

prima appartement

groot, super schoon, volledig ingericht, dichtbij piste, mooi uitzicht, maar vooral zeer vriendelijke eigenaren. de broodjes service is vervallen, geen probleem, winkels dichtbij. Wat wel opvalt is dat er in dit dorp geen bakker is, dat is jammer. Brood gewoon in de supermarkt ! piste afdalingen mooi , veel service met o.a gratis depot voor skispullen, scheelt veel gedoe met de ski.s en schoenen sjouwen. kortom wij gaan volgend jaar graag terug.

• 8ludwigsmits27-08-2015

fantastisch appartement.

zeer compleet appartement, wifi, keuken met vaatwasser (en tabletten), inductiekookplaat, koel/vrieskast, koffiezetapparaat, eierkoker, waterkoker. grote slaapkamers, erg groot balkon met tuinset, keurige badkamer gescheiden toilet. bereikbaarheid is prima, erg vriendelijke en behulpzame eigenaren. en vooral een prachtig uitzicht.

Met oudere kinderen

• 9erik koevoets14-02-2013

fantastisch

wij zijn van 2 tot en met 9 feb 2013 te gast geweest in haus goldeck. we werden zeer hartelijk ontvangen en het huis was in 1 woord geweldig we waren met 7 volwassenen en hadden ruimte genoeg wij hadden top 4 dit is de gehele beneden verdieping de kamers waren zeer ruim van opzet en alles was spik en span goed uit geruste keuken en voldoende parkeer gelegenheid is zeker een aanrader en we zullen hier zeker nog een keer terug komen de bende van 7

• 9Ypke Sypke12-04-2012

Voor herhaling vatbaar

In januari 1 week in Haus Goldeck verbleven met 6 volwassenen en 2 baby's. De eigenaren waren erg vriendelijk en deden hun best het ons naar de zin te maken. Kwamen na 1 dag met een schommelwiegje voor de baby's, erg aardig! De woonkamer en keuken waren bij ons apart, ideaal want hierdoor hadden de baby's hun eigen slaapkamer, anders moesten deze bij de ouders op de kamer. 1 stel had een eigen badkamer aan de slaapkamer. De andere 2 hadden nog een badkamer met ligbad. Het toilet was apart, erg fijn. Het hok voor de skiuitrusting zou wat moderner mogen, geen verwarming voor de schoenen, maar we hebben hier niet perse nadelen aan ondervonden. Je kunt te voet naar de lift, maar wij namen elke dag de auto om alle ski's en schoenen daar te krijgen, de rest ging wel te voet naar de parkeerplaats. Wij zijn niet op stap geweest, weet dus niet of dit iets is. Skigebied is ok, maar verwacht er niet teveel van als je gebieden als Hinterglemm en Ischgl gewend bent. De zon is al snel weg, dat is ja

• 7Ligging t.o.v. pistes

1 tip over Appartement Haus Goldeck

• erik koevoets, 14-02-2013

een aanrader is zeker de lamme eend zeer leuke apreski

2 vragen over Appartement Haus Goldeck

• Maud, 13-01-2015

Kinderledikant

Weet iemand of er een houten kinderledikant aanwezig is in hause goldeck in Lermoos?

• Anna de Blok, 29-05-2011

afstand appartement naar skischool

Graag zou ik willen weten wat de afstand is van het appartement Goldeck naar de skischool.

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8