Appartement Haus Bergheim

Fam de Boer
20-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ons verblijf in Lermoos was super. Prima kamer en appartement met keukentje waar we gezellig konden borrelen en koken. Ontbijt was uitgebreid en erg lekker en de gastheer was erg vriendelijke en gastvrij. Verder zit het huis dicht bij de pistes. Een dagje skiën op de Zugspitze was een geweldige ervaring! Prima vakantie gehad. Groetjes, Ties, Petra, Hessel Jelly en Thialda

Gereisd Met vrienden in februari 2016

prima overnachtingsadres vanuit of naar Italie

Giezenaar
24-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

prima appartement, geboekt voor een nacht op terugreis uit Italie. app voor 4 personen (geschakelde kamer) met douche/wc, keukentje en tv. Zeer vriendelijke eigenaar en goede prijs/kwaliteitsverhouding. ontbijtbuffet was ruim en smaakte prima.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer gastvrij, schoon en praktisch!

Vanessa
17-8-2015

Haus Bergheim was ons overnachtingsadres op weg naar Toscane. Zonder reservering kwamen wij eind van de middag aan en werden direct hartelijk ontvangen. Kamer werd in een paar minuten klaar gemaakt. Enorm gastvrije eigenaar, eenvoudige verzorgde kamers en goed schoon. Aan de achterkant een grote Spar. Tip: dineren bij Willie, op loopafstand. Lekker ontbijt bij Haus Bergheim!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Supervriendelijke,gastvrije eigenaren!

Conny
13-6-2014

Op weg naar Italie besloten we in Lermoos een overnachtingsplek te zoeken. Tot onze verbazing bleek alles bijna gesloten net na het wintersportseizoen. Toen we per ongeluk voor de 2de keer aanbelde bij Bergheim [eerst aan de voorzijde en 10 minuten later aan de achterzijde hahaha!] zei eigenaar Rudi tegen zijn vrouw dat we wel een kamer kregen, ze stonden wel al klaar voor gebruik, als we het niet erg vonden dat er de andere ochtend geen ontbijt was. Wij waren al lang blij met een bed en badkamer dus voor ons geen probleem. De kamer was niet groot maar schoon met een heerlijk bed en goede badkamer en een balkon met uitzicht op de Zugspitze dus wat wil een mens nog meer. We waren zo tevreden dat we op de terugweg speciaal weer naar Bergheim gegaan zijn om te overnachten, deze keer met een lekker ontbijtbuffet er bij! Overigens kijk je ook je ogen uit naar alle oude klokken en koffergrammafoons en andere spullen die er overal staan. We komen hier beslist nog eens terug!

Gereisd Met partner in mei 2014

Waar voor je geld

Emile
5-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

3 dagen hier naar toe geweest. Aankomst 'sochtend om half 10, en konden direct de kamer op/ Kamers zijn gedateerd, maar dat wist ik van te voren, dus geen enkel probleem. Voor 32 euro pppn inclusief ontbijt is het in een vakantieweek echt een koopje. Kamer was schoon, bedden ok. enige was dat de douche 3 minuten aan moest staan alvorens er warm water kwam. Aan de achterkant ligt een supermarkt, aan de voorkant een restaurant.

Zoek je een goedkope en degelijke slaapplaats, dan kan ik dit pension 100% aanraden

Gereisd Met partner in februari 2013

Zeer vriendelijke uitbaters, beperkte accomodatie

Familie Lintermans
29-8-2011

Zeer leuke plek, prima ligging, in centrum Lermoos, winkels vlakbij. Rudy heel vriendelijk en steeds bereid om info te geven over de streek. Leuke en goedkope zelfbedieningsbar in het pension. Ook gratis Wifi en PC aanwezig. Wij hadden een appartement voor 4 personen en dat was krap. Keuken te klein en onvoldoende uitgerust voor wie warme maaltijden wil maken. Ook de badkamer is te klein en niet meer van deze tijd. Wij konden kleinere appartementen bekijken en daar was het confort wel beter.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een geweldige plek om naar terug te gaan

verweij
13-7-2011

een geweldige plek om naar toe te gaan. Zo vriendelijk en gastvrij. En een betere gids als Rudi kun je je niet wensen. Elke dag heeft hij wel weer een andere tour in gedachten en tekent hem dan ook voor je zodat je precies weet wat je te wachten staat. Helemaal super!!!!

Gereisd Met partner in januari 2011

Goeie plek om te vertoeven overal dichtbij.

jan overbeek
6-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Rudi en zijn vrouw zijn gastvrij en gemoedelijk en zeer vriendelijk, niks is hun teveel, altijd in voor een gesprek, zeer schone kamers en goede bedden. Een lekker ontbijt wordt er geserveerd voor elk wat wils. Zeer rustig, van niemand heb je last, van jong tot oud vertoeft in het pension. Sommigen komen er al jaren wij nu 3 jaar en nog steeds met veel plezier.

Gereisd Met partner in Sat Jan 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideale overnachtingsplaats op weg naar Italië

Nora Gerits
10-8-2010

We overnachtten hier in een 3persoonskamer op weg naar Italië. Het pension geeft uit op 2 straten: de achterzijde ligt tegenover de Sparpuermarkt.Zeer vriendelijke eigenaar, voldoende keuze bij het ontbijt. Minispeeltuintje met boomhut voor de kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 17 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig pension.

Gerard en Marje Mesken
9-8-2010

Wij hebben 3 nachten in pension Bergheim geslapen, goede bedden, kamer met balkon en prachtig uitzicht op de Zugspitze. Lekker ontbijtbuffet. Genoeg restaurants in de directe omgeving, restaurant Bauernstube aan de achterkant van het pension is zeker aan te bevelen. Goede kaart voor een zeer gunstige prijs. Rudi en zijn vrouw zijn erg vriendelijk en Rudi geeft , als je wilt, tips voor een mooie bergwandeling maar ook een complete route op papier voor een prachtige rondrit met de auto. Kortom, pension Bergheim is de moeite waard om nog eens naar terug te gaan.

Gereisd Met partner in juli 2010

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Bergheim in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Bergheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.