Camping Happy Camp Lermoos

Oostenrijk, Tirol, Lermoos / Biberwier

7.8Goed

• 8.2Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Happy Camp Lermoos voor je op een rij gezet:

Meer camping info

22 reviews over Camping Happy Camp Lermoos

• 9AH19-08-2015

Prachtig uitzicht

We zijn 5 dagen op deze camping geweest met 2 volwassenen en 2 kinderen. We betaalden een fatsoenlije prijs van 38,- per nacht wat netjes is.

Sanitair is prima en douchen en afwassen met warm water is inclusief. Jammer dan men steeds een sleutel moet meenemen om binnen te komen.

Langs de camping is een supermarkt en het gemeentelijke speelpark. Gratis toegang tot openluchtbad van Lermoos.

Fijne camping in prachtige omgeving. We komen hier zeker nog terug!!!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 4Greet12-07-2015

Geen aardige campingbaas

erg klein plaatsjes.erg onaardige campingbaas.schrok van zijn opmerkingen. Sanitair wel prima.en het uitzicht ook prachtig. Maar door de campingbaas zou ik nooit meer teruggaan. En erg dure camping.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2015

• 1Marjolijn06-07-2015

Wat een verschrikkelijke camping

De camping ligt mooi tussen de bergen, daar is ook alles mee gezegd. De plaatsen zijn klein. Op de grasplekken mochten we niet staan met de caravan, die was voor tenten. Dus we stonden op wat beton met kiezel. Na een half uur stonden er op de grasplekken wel een camper en caravan. Bij navraag hierover en nadat we mededeelden maar 1 nacht te blijven kregen we toch een grote mond van de campingbaas. Dit sloeg echt nergens op. Hij heeft nog een bord buiten hangen van een ANWB erkende camping. Nou hier kan ik mij niets bij voorstellen. Ook het betalen per kw stroom was belachelijk duur.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8ddecoster30-08-2012

Gewoon goed.

Gewoon propere en mooie camping. Wordt wel overwegend bezet door vaste staanders. Een beetje ouderwets, maar daarom niet minder goed. Voor de kinderen is er een grote publieke speeltuin naast de camping. Lermoos ligt op wandelafstand voor eetgelegenheden. Bakker en supermarkt naast de camping. Ideale doorreiscamping in een mooi omgeving (ev fietsen en wandelen)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 7Hans17-10-2010

We waren hier vaker

We zijn ongeveer 10 keer in de afgelopen jaren op deze camping geweest en waren altijd tevreden. De prijs in 2010 viel ons in verhouding erg tegen. We moesten voor 1 nacht een toeslag betalen van 20%. Maar huisdieren zijn gratis!.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Jelle03-10-2009

Mooi uitgangspunt voor bergwandelingen

De camping ligt goed als uitgangspunt voor bergwandelingen, al moet je er wel een stukje voor rijden. Zelfs in juni was de camping al behoorlijk bezet. Iets minder geschikt voor tentkampeerders omdat je al gauw tussen de caravans en de vaste plaatsen zit. Prima restaurant op camping. Supermarkt naast de camping. "Herz-Jesu-Sonntag" wordt uitbundig gevierd met overal waar je kijkt vuren. Harten, kruizen en zelfs complete kerken. Zelfs op de bergtoppen waar wij overdag moeite mee hebben.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2007

• 9St. Annastraat19-09-2009

Zowel 's zomers als 's winters super!

Voor het tweede jaar op rij hebben wij ons heerlijk vermaakt op deze geweldige camping. Met een Z-ticket kun je gebruik maken van alle bergbanen en activiteiten in de buurt van Lermoos. De camping ligt ideaal, aan de rand van het centrum en praktisch naast een supermarkt. Ook wandel je vanaf de camping zo de bergen in. Hoewel er geen zwembad op de camping aanwezig is, krijg je bij verblijf > 2 dagen een gastenkaart waarmee je gratis toegang hebt tot het Panoramabad in het dorp. Het sanitair is altijd brandschoon en de bloemen en perken worden dagelijks bijgehouden. Er is een goed restaurant op de camping aanwezig en sinds dit jaar is er een pizzaria/visrestaurant om de hoek bijgekomen waar je prima kunt eten. Kortom: wij komen hier zeker nog eens terug!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2009

• 5CH12-08-2009

Onvriendelijk!

We kwamen op een namiddag in de zomer voor 1 nacht. We kregen een erg klein plekje aangewezen, maar voor een nachtje is dat niet zo erg. Ware het niet dat de andere campinggasten onze plek als weggetje beschouwden en zelfs langs onze tafel bleven lopen. 's Avonds harde muziek vanaf het terras. De volgende ochtend werd de toch al redelijk onvriendelijke gastheer ronduit onbeschoft bij het afrekenen. Kortom: we hebben ons nog nooit zo onwelkom gevoeld en komen nooit weer! Overigens ook een erg dure camping voor de kwaliteit die wordt geboden. Het enige positieve is de speeltuin maar die hoort niet bij de camping; is toegankelijk voor iedereen.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 10Ikke09-07-2008

Prachtige camping

Camping staat op een prachtige plek. Omdat deze camping zich meer richt op de wintersport is alles binnen (zelfs het afwasgedeelte) en dat kan zelfs in de zomer lekker zijn. Het sanitaire is prachtig en je kunt er heerlijk eten voor een goede prijs. De camping ligt vlak naast een speeltuin dus de (kleine) kinderen kunnen er leuk spelen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2004

• 10Paul Lombaerts03-04-2008

Reeds twee jaar na mekaar verblijven we een week op de camping en staan we naast enkele campeerders die we daar leren kennen hebben. Zij komen reeds 10 tot 14 keer terug. Deze zomer gaan we zeker terug met onze camper om de vakantie nog een weekje langer te rekken en daarna weer naar ons regenachtig belgenlandje terug. Toch een aanrader voor familie campeerders. Groetjes aan Helmut & Gunter van Paul aus Belgiën.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair