Camping Happy Camp Lermoos

Oostenrijk, Tirol, Lermoos / Biberwier

7.8Goed

• 8.2Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Happy Camp Lermoos voor je op een rij gezet:

Meer camping info

22 reviews over Camping Happy Camp Lermoos

• 2019
    9Nicole en Serge10-06-2019

Fantastisch hoe enkele aanpassingen veel goed make

Graag hadden wij vermeld dat wij in november 2014 een heel slechte review op deze site gezet hadden over bovenvermelde camping. Wij hadden ook gezegd er nooit meer terug te keren, maar door omstandigheden zijn we vorig jaar toch terug gekeerd en Groot was onze verbazing hoe alles Ten Goede veranderd is. Voor ons verdienen de uitbaters nu een dikke 9 op 10 en op 22 juni 2019 gaan we terug naar hen. Dus : Dikke proficiat!

Gereisd met partner in juli 2018

• 8J2enL on Tour21-02-2019

Zeer goed. Wij komen hier zeker weer terug.

Kleine goed verzorgde camping met prima sanitair. Tevens kamerverhuur. Klein restaurant met bar op de camping. Supermarkt om de hoek. Goede wandelmogelijkheden. Gratis busvervoer met gastenkaart naar Heiterwang, Ehrwald en omgeving. Winter gasaansluiting mogelijk. (dus geen gesleep met gasflessen.) Langlaufloipe direct aan camping, skipiste en skischool op loopafstand. Wij komen hier in diverse seisoenen al vele jaren. (bel in het winterseizoen of er plaats is.) Wij komen hier zeker weer terug.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9John en Rianne13-09-2018

Prima overnachting!

We hebben hier op de heen en terugreis overnacht inclusief ontbijt. Het was fantastisch, gastvrij, keurige kamers, heerlijk schoon en een prima ontbijt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Jeroen17-08-2018

Perfecte uitvalsbasis, gemiddelde camping

Pluspunten: - openbare speelpark (Lusspark), fantastisch gewoon - goed restaurant - ordentelijke eigenaren, die met je begaan zijn. Relaxt. - fantastische ligging in zugspitz arena en tov Lermoos (centrum 200m) - supermarkten (spar en mpreis) op 100m - gastenkaart, met gratis bus en panromabad Lermoos (aanrader) Minpunten: - camping ligt bij het spoor. Omdat veel onbewaakte overgangen zijn, toetert de trein continue uit voorzorg. Dat begint om 6.00uur en nee, je went er niet aan..... - Toeristenplaatsen veelal op grint - Veel doorreizende gasten - Verhouding vaste gasten is 70%, toeristen 30% . De touristenplaatsen zitten wat tussendoor geplaatst. - meermaals koude / lauwe douches, ook als het geen spitsuur was

Ter overweging: Sanitair is uitsluitend met sleutel toegankelijk

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8I linthorst04-08-2018

Prima camping met supermooi uitzicht

Camping ligt ideaal voor doorreis, maar ook prima camping om een week te verblijven. Er is ontzettend veel te doen in de directe omgeving. Plaatsen zijn groot genoeg voor een caravan met tentje. We hadden een geweldig uitzicht op de bergen. Het restaurant op de camping is erg lekker en niet duur. Sanitair was heel netjes en schoon. Aan de camping ligt een mooie nieuwe speeltuin. Grote winkel en bakker liggen om de hoek. Zwembad met glijbanen waar campinggasten gratis gebruik van mogen maken is ook erg mooi maar ligt wel wat verder van de camping. Kortom niets te klagen over deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6E. Rietveld27-07-2018

Te duur voor een overnachtingscamping

Voor een overnachtingscamping vonden wij het een erg dure camping; we moesten € 34,- betalen voor een piepklein plekje en de douche was ‘s avonds koud. De prijs klopte ook niet met wat we op de website hadden gezien. De omgeving is wel erg mooi.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

6Nicole en Serge, België14-11-2016

Nooit meer

Wij zijn er al sedert 1998 klant, zowel op de camping met de camper als verschillende malen een kamer gehuurd, sommige jaren tot 3X toe zelfs. In de zomer-, herfst- en wintervakantie. Tot 2014 dit was de laatste maal dat we er verbleven. In 2015 logeerden we in Heiterwang in een appartement en gingen bij Helmut en Gunther in het restaurant eten (trouwens hun menukaart is nog Altijd dezelfde) om hun nog is te groeten en hun plezier te doen en werden er onthaald nog erger of we waren honden met vuile poten die binnen kwamen. Sindsdien hebben we besloten om er Nooit meer terug te keren. Ik vind het spijtig, vooral voor Helmut want hij is het zonnetje in huis en altijd klaar om je te helpen. Hopelijk leert Gunther uit de negatieve komentaar die hij krijgt en begint hij al met vriendelijker te zijn en zijn menukaart en ontbijt is te veranderen. Hierdoor zouden ze terug meer volk krijgen en zou Alex (zijn zoon) het misschien ook gemakkelijker krijgen om gewaardeerd te worden. Succes.

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2014

• 7Ilse06-08-2016

Happy camp, grumpy owner

Een eenvoudige vrij kleine camping op een prachtige locatie. Veel vaste plekken. Kleine plaatsen voor caravan/camper, allemaal eigen afvoer, maar geen eigen water aansluiting zoals in anwb gids stond. Prima voorzieningen, wel gedateerd. Zeer chagrijnige eigenaar die geen moeite doet om contact te maken. Ik kan mij voorstellen dat mensen om die reden niet terug komen. Maar waarom zou hij zijn best doen, nieuwe kampeerders blijven komen. De locatie tussen de bergen is prachtig. Veel Nederlanders wel. Ligging is naast Lermoos waar veel voorzieningen zijn. Enorme speeltuin naast de camping waar kinderen zelf naartoe kunnen direct vanaf de camping. Zwembad panoramabad ligt niet naast camping maar aan andere kant van dorp.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6A. Merckelbagh16-10-2015

Nooit meer

Als je er al jaren komt en je vraagt of er nog plaats is en de eigenaar vraagt onderuit gezakt achter zijn bureau met veel pijn en moeite waarmee je bent en zegt dan met een zucht: "ja eigenlijk niet" omdat hij er op dat moment geen zin in had dan ga je er nooit meer terug. Hij had ook netjes kunnen zeggen: "helaas alles is vol". De manier waarop is gewoon een brutaliteit!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 4Greet12-07-2015

Geen aardige campingbaas

erg klein plaatsjes.erg onaardige campingbaas.schrok van zijn opmerkingen. Sanitair wel prima.en het uitzicht ook prachtig. Maar door de campingbaas zou ik nooit meer teruggaan. En erg dure camping.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden