Appartement Gerda

echt een geweldig appartement

s.vdvelden
22-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier in de zomervakantie 1 week geweest, en hebben ons Super vermaakt. Haus Gerda is een heel ruim, schoon, mooi gelegen appartement. En de mensen die het runnen Gerda en Karl, zijn echt geweldig. Zelden zulke lieve ,warme mensen ontmoet. In de omgeving is enorm veel te zien en te beleven. Biberwier is niet heel groot, maar je bent zo in Lermoos of Ehrwald voor de boodschappen en terrasjes. Echt een aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011
2007

zeer vriendelijk ,aparte skiruimte mooie badkamer we mogen

winters
25-11-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

zeer vriendelijk ,aparte skiruimte mooie badkamer we mogen zelf de verwarmingsruimte gebruiken om onze kleren te drogen,gastvrouw zorgt elke dag voor verse broodjes.

Gereisd Familie in november 2007

Wij gaan voor de 3e keer naar Haus Gerda en we hebben het

A. de Bruin
1-7-2007

Wij gaan voor de 3e keer naar Haus Gerda en we hebben het hiet ontzettend naar onze zin. Mooie locatie met een uitermate vriendelijke gastvrouw en gastheer. Een echt aanrader!!!

Gereisd Met partner in juli 2007

2006

Wij gaan nu voor de 2e keer op wintersport naar Hause Gerda

Esther deGroot
17-12-2006

Wij gaan nu voor de 2e keer op wintersport naar Hause Gerda. Het huis is erg leuk, alle slaapkamers hebben een douche en wastafel, woonkamer is wel iets klein.Balkon rondom het huis, speciale ruimte voor ski's. Het is ongeveer 10 min. lopen naar de skipiste.Vanuit het huis te zien. De service van de gastvrouw is SUPER, ze heeft zelfs een keer kleren van de kinderen gewassen,ze leegt de prullemanden, ook mochten we de slee van de familie gebruiken, ze zijn allebei erg vriendelijk!! Zeker de moeite waard om in de winter er heen te gaan!!!!

Gereisd Anders in december 2006

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gerda in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gerda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.