Aparthotel Gerber

7,8

• Ligging t.o.v. pistes7,9

21 reviews over Aparthotel Gerber in het Nederlands

Anders

Nooit meer, het lijkt mooier dan het is, duur

Ferdinand
25-8-2018

Het enige positieve is dat het schoon is. Onder de appartementen is een supermarkt die 'smorgens vroeg (05.00 uur) bevoorraad wordt. Door het lawaai van vrachtauto's wordt je wakker en kun je zeker geen raam open hebben staan. Tussen de appartementen onderling is er slechte isolatie, dus je hoort de "buren" duidelijk lopen en met stoelen schuiven.

Wifi is erg slecht en valt om de 2 minuten weg, dus iets mailen of zo gaat niet. Ontbijt staat nog steeds op hun website voor € 9,--, maar als je er bent kost het 33% meer, nl. € 12,--.

Geen aanrader, als we het van tevoren geweten hadden waren we hier nooit naartoe gegaan.

Zeer goed verblijf

Ilona
6-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn twee dagen in dit hotel geweest. Erg goed ontvangst persoonlijk naar onze kamer gebracht. Zeer grote kamer. Goed schoon. Wel vloerbedekking. We hadden geen ontbijt maar onder het landhuis zit een bakker en supermarkt. Vlakbij dorp je kunt goed eten bij sam en bergland hotel. Elke dag was de kamer schoon je kunt zwemmen in een ander hotel. Kortom top.

Prachtige locatie

Tom
1-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben er voor de tweede keer in twee jaar gelogeerd en alles is aanwezig voor een complete skivakantie. Ruime appartementen, voldoende ruimte voor de skispullen in de 'Skiraum', bakkerij en supermarkt om de hoek en dus elke ochtend verse broodjes. De service van de gastvrouw was perfect. Toen bleek dat de lamp in de wasemkap het niet meer deed werd er op zondag een electriciën bijgehaald om een onderdeel te vervangen.

De skischool is op redelijke loopafstand al gingen wij met de auto omdat we kinderen van 3 en 5 jaar oud bij ons hadden en voor hen was dat stukje bult op nog te heftig - zeker met ski's in de hand.

fantastisch appartement

trijntje
29-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een mooi plekje .erg rustig en gezellig appartement.vriendelijke ontvangst.

• Ligging t.o.v. pistes9

We komen hier al 11 jaar in de zomer en 2 jaar in de winter en het bevalt ons nog steeds uitstekend. De ligging is ideaal, om de hoek ligt het het centrum, een supermarkt en bakker onder het complex en gratis gebruik van sauna of het zwembad van hotel Edelweiss. Er is ook altijd personeel uit het oostblok werkzaam.(zoals de recensies hieronder) Zij zijn echter elk jaar even vriendelijk en behulpzaam. Niets op aan te merken. Hun angst voor honden dien je met respect te behandelen, niet iedereen houdt van honden. Al draagt men onze hondjes Trixie en Terry ( west Highland White terriers) op handen en zijn ze altijd vriendelijk tegen ze ondanks hun angst waar andere hondenbezitters debet aan zijn. Het ontbijt is uitstekend verzorgd en de ontbijtjuffrouw is erg vriendelijk. Zij legt haar gasten echt in de watten. De eigennaresse, Lydia Gerber is een ware gastvrouw. Ieder gast is VIP en wordt ook als VIP behandeld. Kortom een goed complex met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Komen hier al 3 jaar in de zomer

liesbeth
22-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

We komen hier al 3 jaar in de zomer en het bevalt ons prima.

De ligging is ideaal, vlak bij het centrum, een supermarkt onder het complex en de kinderen kunnen zelf te voet naar hotel Edelweiss waar men gratis gebruik kan maken van het zwembad(en de sauna). Ook is op 2 minuten lopen het "lusspark"" met diverse speeltoestellen voor de kinderen.

In de zomer is er ook altijd iemand uit het oostblok werkzaam.(zoals de recensie hieronder) Zij is echter elk jaar even vriendelijk en behulpzaam

Niets op aan te merken.

Het ontbijt nemen wij hier niet maar halen zelf broodjes ed. bij de supermarkt.

Uit eten kun je goed in Lermoos, vooral Bauernstube is erg lekker eten.

Kortom een goed complex met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

De kinderen willen er dit jaar weer naar toe en gaan we ook weer.

nooit meer

S. van der Velden
2-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wat een onvriendelijk personeel !!

Met alle respect, maar alleen maar Oostbloktypes als personeel is waarschijnlijk wel zeer goedkoop voor de familie Gerber, maar voor de gasten een ramp.

Te lui om de dag aan te kijken, een grote mond als iets ze niet aanstaat en niet doen wat ze beloven.

Personeel is bang van honden ( terwijl honden zijn toegestaan ) en weigert de kamer in te komen. Mijn tip voor Haus Gerber: verbiedt honden of neem personeel aan dat niet ( bijna letterlijk) in de broek poept van angst voor een Golden Retriever.....

Schoonmaaksters beloven half uurtje later terug te komen ( 9 uur ipv half 9 ) om de kamer schoon te maken omdat er een kindje in bad zit, maar doen dit tot 2x toe niet...onvoorstelbaar.

Tip: indien mogelijk kies een andere locatie als u in Lermoos of Ehrwald moet zijn.

Super!

Martin
28-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie ruime appartementen! Speelkamer, ontmoetingsruimte met bar waar je gezellig aan het eind van de dag wat kunt gaan drinken.

simpel, degelijk en schoon appartement

Marcel Schalks
26-10-2009

Voor een degelijke prijs, een aardig appartement. Het voldoet aan alle praktische eisen, die je kunt stellen. De kamers komen qua inrichting, wat oubollig over. Doch, voor stellen en gezinnen, is het een mooie locatie, om daar vanuit te vertrekken, naar beziens- c.q. bezoekwaardigheden in de regio. Het staat net buiten het centrum van Lermoos, en om de hoek is een supermarkt. Elke ochtend staat er een simpel ontbijt klaar, maar wel alles vers! De enige minpuntjes die wij in die week hadden, was de “bazin”. In ieder geval, daar moest je echt niet te veel aan vragen. En de stank van stookolie, als je via de gastenentree, vanaf het parkeerterrein naar binnen kwam. Maar verder een prima verblijf gehad, en heerlijk gegeten in Café Sam in het midden van Lermoos! Al met al, zeker voor herhaling vatbaar.

Superhotel

L.Meij
21-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Lekker rustig, voelde me er meteen thuis. Hele goede service en bijzonder aardige mensen. We zijn al een aantal jaar niet geweest en ik heb elke februari heimwee....

We hebben een aantal aanbieders voor Gerber voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Gerber in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Gerber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.