Pension Europa

Pension Europa
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,1

53 reviews over Pension Europa in het Nederlands

mooi wandel gebied, met vele mogelijkheden.

Jeannette en Wim van der Ende
22-6-2018

Een prima pension met een prachtig ruim appartement, heerlijk ontbijt! we zijn erg gastvrij ontvangen!! Genoeg mogelijkheden in het dorp om te eten, zelfs op 20 meter afstand goed terras met prima eten.

Gereisd Met partner in juni 2018

Marc
18-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super fijn hotel met zeer aardige eigenaren. Top lang weekend gehad met ons personeel.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima pension

rina kerremans
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

eenvoudig maar goed, zijn geld waard, vriendelijke mensen

Gereisd Met vrienden in december 2017

Voor herhaling vatbaar!

Irene
26-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

De al wat oudere eigenaren runnen het pension met volle overgave. Ze zijn heel betrokken bij hun gasten en leggen iedereen in de watten. Ze zijn heel behulpzaam! Nergens is een vuiltje te bekennen. Alles keurig schoon en verzorgd.

De skibus stopt bijna voor de deur. Het stopt bij het naastgelegen hotel. Eten in restaurants in Dorp. Bus of 15 min. lopen.

Er is een goede verwarmde ruimte voor het skimateriaal. Er is geen koelkast op de kamer. Wel kan je je drankjes koelen op het balkon in de winter. Ook is er geen föhn aanwezig. De 2-persoons kamer die wij hadden was redelijk klein. Er stond bij het boeken bij touroperator een 2 tot 4 persoonskamer, maar er zou naast het 2-persoonsbed nooit een extra bed bij kunnen passen. We hadden een kamer aan de doorgaande weg. We hadden geen last van het lawaai. De gordijnen waren best lichtdoorlatend. Door de lantaarnpalen buiten is het dus ook ‘s nachts best licht in de kamer.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Lisa
17-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel was prima, goed schoon en elke morgen een lekker ontbijtje.. voor het hotel stopt er een bus die je in zo'n 5 min voor de piste afzet, ideaal

Gereisd Met partner in februari 2017

Heel goed en gezellig

Jeroen
19-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden 1 overnachting geboekt in hotel europa in lermoos.daarna gingen we door naar italie.het hotel is heel netjes en het ontbijt was heerlijk.en het personeel was heel erg vriendelijk.ook voor onze kleine meid.ik geef het hotel een dikke 10

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Eenvoudig maar prima pension

Annemieke
24-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eenvoudig maar schoon en ontzettend lieve mensen .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk!

Fam. Tacx
14-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel fijn ontvangst. Familie App. Met binnendoor een trapje naar de tweede kamer. Ontzettend lieve mensen Toni en Maria. Doen er alles aan om het naar de zin te maken. Iedere ochtend een prima ontbijt met warm eitje koffie thee etc. en verse broodjes. Gratis bus naar de piste. Deze stopt voor de deur en als je wilt trein ritje gratis naar Garmisch.P. wel even om de gastenkaart vragen. Kortom reuze naar ons zin gehad deze week. Wij komen zeker weer terug. Keurige kamers douche toilet grote balkons. Iedere dag schoonmaken en handdoeken. Alles kun je vragen en er word aan gewerkt. Gratis parkeren voor de deur.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit Meer!

Henk Radstok
11-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed; Het was schoon,kamer werd elke dag gedaan.Sateliet tv (helaas geen ned.zenders) Niet goed: Ontbijt ,iedere dag hetzelfde,en zeer beperkt, zelf gebakken broodjes.alleen een gekookt ei als je er om vroeg,en laatste dagen geen eitje meer....waren op...nooit iets extra"s. Het bed(op kamer 106)doorgezakt,veel rugpijn gehad. De Bar elke avond gesloten... dus van armoe maar elke avond op de kamer. Wel toeristenbelasting betaald maar geen pasjes voor gratis in trein en bus gekregen..., De man des huizes deed zijn best en was vriendelijk,de vrouw totaal niet,bij afscheid kon er geen hand van af... Mijn advies:probeer de gasten te verwennen en laat de bar sávonds open voor de gezelligheid.en koop wat betere matrassen.en varieer eens wat met t ontbijt.

Gereisd Met partner in maart 2016

Fantastisch ontvangst en verzorging

Frits en Saskia
18-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Lieve mensen die alles doen om de gasten een goed thuis gevoel te geven, het was eenvoudig en erg schoon

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Europa in Lermoos / Biberwier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.